Der er sgu 2, TO! streger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2015

Pigen2015

Stort tillykke ☺ dejligt at hører der stadig er håb forude efter man har forsøgt så længe. Vi har forsøgt 2 1/2 år og ingen resultat endnu. Men ser ud til jeg ikke skal opgive håbet helt alligevel. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

stm2812

energystar skriver:

Har været til scanning i dag og graviditeten er højst sandsynlig gået i stå :-( 

Ej det er jeg virkelig ked af at høre. Føler med dig og håber det snart må lykkes for jer også

Anmeld Citér

22. september 2015

Pigen2015

stm2812 skriver:

Ej det er jeg virkelig ked af at høre. Føler med dig og håber det snart må lykkes for jer også

Tusind tak ☺ håber på den snart er der.. Har kun testet svagt positiv. Men blodprøve for 1,1/2 uge negativ. Men kan ikke forstå jeg kun pletblødte ved sidste tidspunkt for mens, plejer at bløde en del. Men må se.. Vi vil ihvetfald fortsat prøve. 

Ind til jeg læste dit oplæg var det meste håb ude, så det var dejligt at se dit oplæg ��

Anmeld Citér

22. september 2015

energystar

Pigen2015 skriver:

Stort tillykke ☺ dejligt at hører der stadig er håb forude efter man har forsøgt så længe. Vi har forsøgt 2 1/2 år og ingen resultat endnu. Men ser ud til jeg ikke skal opgive håbet helt alligevel. 

Anmeld Citér

22. september 2015

Pigen2015

energystar skriver:

Øv øv det jeg ked af at hører. Er de helt sikre? 

Anmeld Citér

22. september 2015

energystar

Pigen2015 skriver:

Øv øv det jeg ked af at hører. Er de helt sikre? 

Der var ingen blommesæk at se og jeg har de samme symptomer som sidst jeg mistede - fik taget blodprøver og skal igen torsdag - men er selv ret overbevist om at "løbet er kørt" :-( 

Anmeld Citér

22. september 2015

Pigen2015

energystar skriver:

Der var ingen blommesæk at se og jeg har de samme symptomer som sidst jeg mistede - fik taget blodprøver og skal igen torsdag - men er selv ret overbevist om at "løbet er kørt" :-( 

Hmm det må være hårdt at vide man er gravid og så få af vide der ikke er noget at se..  �� hvilke symptomer har u? 

Anmeld Citér

22. september 2015

energystar

Pigen2015 skriver:

Hmm det må være hårdt at vide man er gravid og så få af vide der ikke er noget at se..  �� hvilke symptomer har u? 

Jeg lider normalt rigtig meget af migræne, men når jeg bliver gravid forsvinder det helt. Når Hcg hormonet begynder at falde får jeg voldsom migræne hver eneste dag. Derudover forsvinder min ømhed i brysterne. Jeg er overhovedet heller ikke i tvivl når jeg bliver gravid - de 3 gange jeg har været det har jeg vidst det en uge før jeg kunne teste positiv - denne (ubeskrivelige) følelse forsvinder også når hcg er faldende. Min egen læge troede ikke rigtig på min intuition sidst - denne gang er jeg tilknyttet en fertilitetsklinik og de tog mig meget alvorligt da jeg ringede og fortalte at jeg troede der var noget galt.

Anmeld Citér

22. september 2015

Pigen2015

energystar skriver:

Jeg lider normalt rigtig meget af migræne, men når jeg bliver gravid forsvinder det helt. Når Hcg hormonet begynder at falde får jeg voldsom migræne hver eneste dag. Derudover forsvinder min ømhed i brysterne. Jeg er overhovedet heller ikke i tvivl når jeg bliver gravid - de 3 gange jeg har været det har jeg vidst det en uge før jeg kunne teste positiv - denne (ubeskrivelige) følelse forsvinder også når hcg er faldende. Min egen læge troede ikke rigtig på min intuition sidst - denne gang er jeg tilknyttet en fertilitetsklinik og de tog mig meget alvorligt da jeg ringede og fortalte at jeg troede der var noget galt.

Kan sagtens følge dig i det er en ubehagelig oplevelse. Tænker os når du mærker forskellen så klart med migrænen, må det være ubehageligt pludselig at det ændre sig og med tanken om der kan være noget galt. Krydser fingre for det bedste.. 

Anmeld Citér

27. september 2015

Rikke12345

energystar skriver:

Har i 3 år prøvet at blive gravid - blev gravid tidligere på året, men mistede desværre. Vi er henvist til fertilitetsbehandling og skulle starte ved min næste menstruation. Tog denne test i går eftermiddag - og der er to streger! :-o :-D tør næsten ikke at juble alt for meget endnu... Den er ikke så tydelig, men den er der i det mindste..

Stort tillykke  håber på det bedste med graviditeten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.