Der er sgu 2, TO! streger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2015

Britsen

Er du levet scannet??  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2015

energystar

Britsen skriver:

Er du levet scannet??  

Ikke endnu - skal jeg d.1.10 :-) 

Anmeld Citér

22. september 2015

Britsen

energystar skriver:

Ikke endnu - skal jeg d.1.10 :-) 

Spændende... det er jo lige om lidt... der skal jeg selv til vækstscanning... så går kok ligesom dig og tæller ned... haha... 9 dage endnu...

Anmeld Citér

22. september 2015

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg mistede også ved en MA første gang, blev gravid igen 9 mdr efter og har nu en datter på 10½ mdr:-)

Så nr. 2 kan sagtens være lykkens gang. Jeg var også meget bange for at miste igen, og fik derfor tryghedsscanninger i starten.

Anmeld Citér

22. september 2015

energystar

nemisis skriver:

Jeg mistede også ved en MA første gang, blev gravid igen 9 mdr efter og har nu en datter på 10½ mdr:-)

Så nr. 2 kan sagtens være lykkens gang. Jeg var også meget bange for at miste igen, og fik derfor tryghedsscanninger i starten.

Har været til en scanning i dag og graviditeten er højst sandsynlig gået i stå :-( 

Anmeld Citér

22. september 2015

nemisis

Profilbillede for nemisis
energystar skriver:

Har været til en scanning i dag og graviditeten er højst sandsynlig gået i stå :-( 

åhh det er jeg ked af at høre.

Det er så pisse hårdt, og man føler bare at ens krop tager røven på én. Jeg håber det kommer til at lykkes for dig snart.

Anmeld Citér

22. september 2015

stm2812

energystar skriver:

Har i 3 år prøvet at blive gravid - blev gravid tidligere på året, men mistede desværre. Vi er henvist til fertilitetsbehandling og skulle starte ved min næste menstruation. Tog denne test i går eftermiddag - og der er to streger! :-o :-D tør næsten ikke at juble alt for meget endnu... Den er ikke så tydelig, men den er der i det mindste..

Stort tillykke der må ske noget i kroppen når man ved man skal i behandling vi havde prøvet i knap 2.5 år på nr 2 barn og den måde vi begge skulle testes blev jeg gravid. Det er så vildt og surrealistisk efter så lang en kamp. Endnu en gang stort tillykke og nyd det i fulde drag

Anmeld Citér

22. september 2015

energystar

stm2812 skriver:

Stort tillykke der må ske noget i kroppen når man ved man skal i behandling vi havde prøvet i knap 2.5 år på nr 2 barn og den måde vi begge skulle testes blev jeg gravid. Det er så vildt og surrealistisk efter så lang en kamp. Endnu en gang stort tillykke og nyd det i fulde drag

Har været til scanning i dag og graviditeten er højst sandsynlig gået i stå :-( 

Anmeld Citér

22. september 2015

Britsen

energystar skriver:

Har været til scanning i dag og graviditeten er højst sandsynlig gået i stå :-( 

Årh nej dog... 

Er jeg virkelig ked af at høre...

Anmeld Citér

22. september 2015

energystar

Britsen skriver:

Årh nej dog... 

Er jeg virkelig ked af at høre...

Ja det gør ret så ondt! Skiftevis bander og græder  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.