Der er sgu 2, TO! streger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.786 visninger
32 svar
49 synes godt om
3. september 2015

energystar

Har i 3 år prøvet at blive gravid - blev gravid tidligere på året, men mistede desværre. Vi er henvist til fertilitetsbehandling og skulle starte ved min næste menstruation. Tog denne test i går eftermiddag - og der er to streger! :-o :-D tør næsten ikke at juble alt for meget endnu... Den er ikke så tydelig, men den er der i det mindste..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2015

Lisbeth1985

energystar skriver:

Har i 3 år prøvet at blive gravid - blev gravid tidligere på året, men mistede desværre. Vi er henvist til fertilitetsbehandling og skulle starte ved min næste menstruation. Tog denne test i går eftermiddag - og der er to streger! :-o :-D tør næsten ikke at juble alt for meget endnu... Den er ikke så tydelig, men den er der i det mindste..

Tillykke:-) 

Anmeld Citér

3. september 2015

God-mor

energystar skriver:

Tillykke 

Anmeld Citér

3. september 2015

Britsen

Neeeej en fin lille ekstra streg! 

Kæmpe tillykke... 

Anmeld Citér

3. september 2015

energystar

Tusind tak for jeres tillykker ;-) Håber håber og krydser fingre for at det lykkes denne gang <3 

Anmeld Citér

3. september 2015

Zicla

den er rigtig flot!

Stort tillykke med de flotte streger!!

Anmeld Citér

3. september 2015

Kærlighediminmave

Jeg krydser fingre for dig. Jeg blev også gravid lige inden vi skulle starte i behandling men begyndte desværre at bløde en uge efter.

Anmeld Citér

3. september 2015

energystar

nullermand15 skriver:

Jeg krydser fingre for dig. Jeg blev også gravid lige inden vi skulle starte i behandling men begyndte desværre at bløde en uge efter.

Tak :-) startede I så op i behandling efterfølgende eller skulle i selv prøve at blive gravid igen? 

Jeg mistede i marts - havde set det fineste hjerteblink men et par uger efter fik jeg fornemmelsen af at der var noget galt, og en scanning viste at der ikke længere var liv :-( Jeg er blevet lovet en tidlig scanning af fertilitetsklinikken, hvis det lykkes for os at blive gravid, inden vi opstarter i behandling - så vil lige ringe derop i næste uge :-) Er allerede bange for at miste igen  

Anmeld Citér

3. september 2015

stinemavepine

STORT TILLYKKE! 

Trøst dig med at mange desværre mister første gang - hvert fald 20% - så forhåbentlig bliver den lille bønne denne gang og vokser sig stor.

Jeg har selv en ligende historie - forsøgte i over tre år, blev gravid (dog under behandling) og mistede, men har nu knap 6 uger til termin med vores lille mirakel som kom mens vi ventede på at komme i gang med behandling igen 

www.stinemavepine.blogspot.dk

Anmeld Citér

3. september 2015

Kærlighediminmave

energystar skriver:

Tak :-) startede I så op i behandling efterfølgende eller skulle i selv prøve at blive gravid igen? 

Jeg mistede i marts - havde set det fineste hjerteblink men et par uger efter fik jeg fornemmelsen af at der var noget galt, og en scanning viste at der ikke længere var liv :-( Jeg er blevet lovet en tidlig scanning af fertilitetsklinikken, hvis det lykkes for os at blive gravid, inden vi opstarter i behandling - så vil lige ringe derop i næste uge :-) Er allerede bange for at miste igen  

Ja jeg fik tilbudt scanning og så startede vi op med det samme. Og så er der desværre ikke sket mere. Vi er ved vores tredje forsøg nu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.