Hvem skal betale? Hende eller mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2015

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Fordi at hotellet ikke havde de rigtige farver...

Hvis det er årsagen, så må hun da selv betale!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

Mami

Sandratoft skriver:

Hmm hvor står det at ts brokker sig? Som jeg læser det, har veninden afbestilt hotellet fordi HUN (og ikke ts) synes at det havde de forkerte farver. 

jeg har accepteret dette og sagt fint! 

det lyder ikke som om det er sket uden brok. 

jeg har enormt svært ved at få historien til at gå op, veninden og ts skal på ferie, men har ikke bestemt noget sammen, veninden  vælger så hotel i et vilkårligt område uden om ts viden, ts acceptere så dette, men veninden afbestiller det hotel hun selv valgte pga farverne  det lyder godt nok langt ude da.. 

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

Mami skriver:

jeg har enormt svært ved at få historien til at gå op, veninden og ts skal på ferie, men har ikke bestemt noget sammen, veninden  vælger så hotel i et vilkårligt område uden om ts viden, ts acceptere så dette, men veninden afbestiller det hotel hun selv valgte pga farverne  det lyder godt nok langt ude da.. 

Det er en storby ferie med shopping og cafeer... Og ja det er langt ude. 

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

Update ! Har ringet hele dagen og afbestillingen er annuleret. Vi skal bo på det hotel. 

Anmeld Citér

30. august 2015

Sandratoft

Mami skriver:

Jamen vi er helt enige om at historien er ret underlig

Anmeld Citér

30. august 2015

TNBC

hmm jeg er faktisk lidt splittet her. 

hun bestiller først et hotel bag om din ryg (ikke ok!) du brokker dig så og hun afbestiller muligvis for din skyld og nu hænger hun på hele regningen plus halvdelen til et nyt hotel. 

det er egentlig ikke helt fair, og så syntes jeg folk der beder dig afskedige hende osv. tager meget hårdt på vej, og så er det jo altså mere plausibelt at hun har bestilt i sit eget navn. 

jeg undrer mig dog også over du har set alle regninger hvor der står det ikke kan afbestilles og alligevel er alt forgået bag din ryg? 

Edit: så lige dit andet svar.

Ts har accepteret det og så vælger veninden at afbestille pga farver. Det kan da ikke være ts ' problem. Det er venindens valg, ts har sagt god for hotellet hvorfor så af bestille det?

Anmeld Citér

30. august 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

I er alt for søde i jeres svar de damer, tilade mig at sige det jeg kommer til at skrive kommer det i har skrevet meget mildt end mit svar

Kære ts du Tar det alt for lidt og sødt på det. Hvis hun er/var god veninde vil hun ikk ha bestilt hotel UDEN DIN TILLADELSE. Jeg synes det respektløs. Og oven i købet afbistiler hun PGA FARVERNE, og igen uden din tiladelse. Og nu kræver hun halvdelen for det dumhed hun lavede???

Helt ærlig damer hvilket god veninde gør lige det?

Anmeld Citér

31. august 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg havde ikke betalt. Jeg rejser også jævnligt med mine veninder og er tit den, der ender som arrangør. Vi skal snart afsted igen, og jeg har ligesom flere gange før bestilt hotel uden først at have vendt det med alle, MEN jeg gør det, når jeg ser et godt tilbud på et hotel, som kan afbestilles igen uden beregning. Lige nu har jeg f.eks. 3 hoteller booket til vores næste tur og så holder vi alle øje med, hvad der dukker op af gode tilbud, og så træffer vi i fællesskab en beslutning om, hvor vi skal bo.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.