Hvem skal betale? Hende eller mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.181 visninger
27 svar
80 synes godt om
30. august 2015

Anonym trådstarter

Min veninde og jeg skal rejse på ferie og i den anledning har hun booket hotel uden min tilladelse jeg har accepteret dette og sagt fint ! Nu skriver hun at hun har annulleret hotellet og det har kostet 3000kr! Jeg er sindsyg sur over dette og nægter og betale da vi nu skal finde et nyt sted. Men hun siger jeg skal betale halvdelen! Hvad mener i ??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

RGN

Profilbillede for RGN

Det skal hun da selv betale. Medmindre hun har haft en meget god grund til at afbestille, som ikke er personlig, men som har med selve rejsen at gøre.

Hvorfor har hun afbestilt det igen?

Anmeld Citér

30. august 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

I princippet så skal hun selv betale, men jeg ville nok give halvdelen for at slippe for unødvendigt fnidder og så ville jeg finde en anden rejse kammerat, eller tage selv afsted, tænker at når der allerede er problemer nu så ville jeg ikke turde rejse med hende.

Anmeld Citér

30. august 2015

Morjanne76

Det lyder lidt voldsomt, at det skulle koste 3000kr at afbestille. Har du set opkrævning på dette?

Har det kostet 3000kr., mener jeg ikke at hun skulle have afbestilt, inden hun havde drøftet det med dig. Synes ikke at det er ok, at hun pålægger dig den ekstra udgift. 

Anmeld Citér

30. august 2015

Mulle0802

3000 kr. det lyder som prisen for en hel uge. Hvorfor har hun afbestilt det og i såfald har hun nok ikke tjekket hvad det ville koste.

Jeg ville have svært ved at skulle betale min veninde hvis hun kørte sådan et solo løb, men ville nok se den regning og betale halvdelen og droppe at tage på ferie med hende.. Det er lidt dømt til at gå galt når hun ikke involvere dig i jeres rejseplaner

Anmeld Citér

30. august 2015

Muffinmus

Skulle det være rigtigt med prisen så må hun annullere annulleringen jo. Ellers står den på egen regning når hun opfører sig tåbeligt og ikke inkluderer dig i beslutningen. Dårlig veninde må jeg nok sige at rejse med.

Anmeld Citér

30. august 2015

Sujan

Tænker det er en virkelig dårlig start på jeres ferie.. Den lyder ikke til at blive særlig hyggelig...

måske i bare skulle sætte jer ned og få snakket det igennem. Det er jo "bare" dårlig kommunikation der er sket her.

Anmeld Citér

30. august 2015

TNBC

Anonym skriver:

Min veninde og jeg skal rejse på ferie og i den anledning har hun booket hotel uden min tilladelse jeg har accepteret dette og sagt fint ! Nu skriver hun at hun har annulleret hotellet og det har kostet 3000kr! Jeg er sindsyg sur over dette og nægter og betale da vi nu skal finde et nyt sted. Men hun siger jeg skal betale halvdelen! Hvad mener i ??? 

Jeg ville forlænge at se hvor de 3000 står og vide hvorfor hun har annulleret det? 

Men i teorien skal hun selv betale det da hun har gjort det uden at fortælle dig det. 

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det skal hun da selv betale. Medmindre hun har haft en meget god grund til at afbestille, som ikke er personlig, men som har med selve rejsen at gøre.

Hvorfor har hun afbestilt det igen?

Fordi at hotellet ikke havde de rigtige farver...

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Det lyder lidt voldsomt, at det skulle koste 3000kr at afbestille. Har du set opkrævning på dette?

Har det kostet 3000kr., mener jeg ikke at hun skulle have afbestilt, inden hun havde drøftet det med dig. Synes ikke at det er ok, at hun pålægger dig den ekstra udgift. 

Jeg har set opkrævningen �� det er så surt.... I alle de e mail hun har modtaget står der ved afbestilling skal der betales ..... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.