Hvem skal betale? Hende eller mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

3000 kr. det lyder som prisen for en hel uge. Hvorfor har hun afbestilt det og i såfald har hun nok ikke tjekket hvad det ville koste.

Jeg ville have svært ved at skulle betale min veninde hvis hun kørte sådan et solo løb, men ville nok se den regning og betale halvdelen og droppe at tage på ferie med hende.. Det er lidt dømt til at gå galt når hun ikke involvere dig i jeres rejseplaner

Hvad med flybiletter osv? Jeg dropper det også snart. Orker ikke ag hun bare gør ting uden min tilladelse. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

Fremad

Aldrig om jeg ville betale....eller tag med vedkommende..... Venskabet røg da hun mente hun kunne tillade sig at handle i mit navn uden tilladelse og derefter endnu engang gøre som Hun lyster og afbestille mm....

Anmeld Citér

30. august 2015

Mamalou

Kan afbestillingen ikke fortrydes? Nu ved jeg ikke hvor dyr en ferie I skal på, men 3000 kr kan man da komme langt for - det er vel omkring hvad en uges hotel koster? 

Anmeld Citér

30. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg ville ikke betale da det jo 100 % 

Er hendes fejl og de ekstra penge kan man altså godt bruge på ferien og jeg ville aflyse ferien ned hende og finde en anden at rejse med. 

Vis du har betalt din fly billet og selv har rådighed over den så rejs med en anden i stedet for da hun da på ingen måde er en god veninde ! 

Anmeld Citér

30. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ville heller ikke betale.. Synes det lyder underligt...

Anmeld Citér

30. august 2015

januar16

Anonym skriver:

Fordi at hotellet ikke havde de rigtige farver...

Man bliver helt træt....! Det vidste hun da ved bestillingen ? 

Anmeld Citér

30. august 2015

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Fordi at hotellet ikke havde de rigtige farver...

Ja, det må jo siges at være en rigtig dårlig begrundelse.

Jeg ville lade hende betale selv, og brokkede hun sig ville jeg droppe ferien med hende.

Anmeld Citér

30. august 2015

Babilooo

Et hotel der afbestilles fordi farverne er forkerte?? Øh.  Det lyder mystisk.

jeg ville beholde flybilletten og finde et andet hotel og tage afsted alene. Og selvfølgelig ikke betale halvdelen til hende. Det er da absurd dårlig opførsel.

Anmeld Citér

30. august 2015

Mami

hmm jeg er faktisk lidt splittet her. 

hun bestiller først et hotel bag om din ryg (ikke ok!) du brokker dig så og hun afbestiller muligvis for din skyld og nu hænger hun på hele regningen plus halvdelen til et nyt hotel. 

det er egentlig ikke helt fair, og så syntes jeg folk der beder dig afskedige hende osv. tager meget hårdt på vej, og så er det jo altså mere plausibelt at hun har bestilt i sit eget navn. 

jeg undrer mig dog også over du har set alle regninger hvor der står det ikke kan afbestilles og alligevel er alt forgået bag din ryg? 

Anmeld Citér

30. august 2015

Sandratoft

Mami skriver:

hmm jeg er faktisk lidt splittet her. 

hun bestiller først et hotel bag om din ryg (ikke ok!) du brokker dig så og hun afbestiller muligvis for din skyld og nu hænger hun på hele regningen plus halvdelen til et nyt hotel. 

det er egentlig ikke helt fair, og så syntes jeg folk der beder dig afskedige hende osv. tager meget hårdt på vej, og så er det jo altså mere plausibelt at hun har bestilt i sit eget navn. 

jeg undrer mig dog også over du har set alle regninger hvor der står det ikke kan afbestilles og alligevel er alt forgået bag din ryg? 

Hmm hvor står det at ts brokker sig? Som jeg læser det, har veninden afbestilt hotellet fordi HUN (og ikke ts) synes at det havde de forkerte farver. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.