Hvornår delte i det med familie, venner og lign?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2015

Babydrøm

Anonym skriver:

Ja undskyld meget jeg er anonym, men må hellere vente med at fortælle hvem jeg er, til vi er ovre de 12 uger  

Hvornår fortalte i det til familie? 

Venner? 

Kollegaer? 

Her er det kun mig og min mand der ved det og jeg har sååååå meget brug for at dele det med flere.....  

Min mand synes vi skal vente men jeg føler jo at, især min mor og søster, godt ville kunne håndtere/støtte os, hvis det uheldigvis skulle gå galt inden de 12 uger....

Og så tusind tak fordi i er her inde til at kunne dele det med, selvom jeg er anonym 

Jeg havde også brug for at dele det med min mor og søstre før uge 12, så da vi havde været til en selvbetalt scanning, da jeg var 8 uger henne, fortalte vi det til dem, det var så skønt at kunne fortælle dem, for ja hvis nu, så ville vi (især jeg) gerne have deres støtte, det ville jeg få brug for  (vi valgte scanningen for at være helt sikre på at der var en lille blyp med et bankende hjerte &nbsp

Min far og svigerforældre fik det af vide lidt før nf, og så fik resten det af vide derefter  

Nu er jeg 24+4 uger henne   

Tillykke og held og lykke med det hele  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2015

Rikke12345

Anonym skriver:

Hehe så det bliver knap så selvvalgt  

men 10 uger er heldigvis også ret tæt på 12, og man er måske okay meget "sikker" der.... 

Hvornår planlægger i at fortælle familien det? ��

Jeg er nu 10+6 og det er stadig en hemmelighed �� jeg har en dreng på 1 år+2 mdr, så er spændt på hvordan familien reagerer når der allerede kommer en ny baby til ��

men vi glæder os til at dele nyheden ��

Anmeld Citér

14. september 2015

Anonym trådstarter

Rikke12345 skriver:

Hvornår planlægger i at fortælle familien det? ��

Jeg er nu 10+6 og det er stadig en hemmelighed �� jeg har en dreng på 1 år+2 mdr, så er spændt på hvordan familien reagerer når der allerede kommer en ny baby til ��

men vi glæder os til at dele nyheden ��

Jeg har fortalt det til min mor og søster i går 6+1, tidligt, men jeg kan ikke gå 12 uger uden at sige noget.

Resten af familien og svigerfamilien får det af vide når vi er over de 12 uger, det samme med vores barn. Skal dælme være så sikker som mulig før hun skal vide noget.....

Anmeld Citér

14. september 2015

Zenia's mor

Jeg sagde det til min far og mor da jeg var 4 mrd henne .pga jeg har mistede 2gange før så ville vær helt sikker på jeg holde på det inden nogen fik noget afvise 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.