Hvornår delte i det med familie, venner og lign?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2015

Snevejr84

Jeg er 5+2 og mine to bedste veninder ved det godt. Resten får det først fortalt omkring uge 10. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2015

Anonym trådstarter

FrkC skriver:

Vi fortalte det til de første allerede i uge 7, da det passede med vi var på ferie med mine svigerforældre og svingerinde+mand .. De så lidt undrende til da jeg bestilte Sprite i baren frem for en farvestrålende drink den fØrste aften  Resten af familien  fik det at vide efter første TS i uge 8  Det blev offentligt efter NF .. 

Det er virkelig også bare det med at time det til når vi er sammen med flere af dem på en gang gerne, i hver fald min side og hans side. 

Så man ikke risikerer at det "slipper ud" fra andre end os 

Anmeld Citér

31. august 2015

Olaf

Anonym skriver:

Øj det var også sent? Hvorfor så sent?

Fordi vi har tabt en del gange, og selvom alle scanningerne sagde der var en baby, så turde vi ikke at tro på det, vi begyndte heller ikke at købe ting før i uge 30  

Anmeld Citér

31. august 2015

Julemusen

I denne og tredje graviditet har vi fortalt det til forældre og søskende efter nf scanningen i uge 13. Resten har ikke fået det at vide endnu. Tror det blivet omkring uge 20 og md. Facebook kommer det ikke på 

Anmeld Citér

31. august 2015

Anonym trådstarter

Olaf skriver:

Fordi vi har tabt en del gange, og selvom alle scanningerne sagde der var en baby, så turde vi ikke at tro på det, vi begyndte heller ikke at købe ting før i uge 30  

Ah okay, forståeligt

Anmeld Citér

1. september 2015

Rikke12345

Ved første graviditet fortalte vi det først til familie og venner i uge 18/19  maven kunne ikke ses, så det var nemt at skjule - og så blev det den perfekte julegave til bedsteforældrene 

anden graviditet som jeg er i nu vil vi også gerne vente til efter nakkefoldsscanninger, men maven vokser med rekordfart (muligvis pga. Tvillinger), så tror ikke vi kan skjule det meget længere end til uge 10... Jeg bliver alt for hurtigt tyk.... 

Anmeld Citér

1. september 2015

Anonym trådstarter

Rikke12345 skriver:

Ved første graviditet fortalte vi det først til familie og venner i uge 18/19  maven kunne ikke ses, så det var nemt at skjule - og så blev det den perfekte julegave til bedsteforældrene 

anden graviditet som jeg er i nu vil vi også gerne vente til efter nakkefoldsscanninger, men maven vokser med rekordfart (muligvis pga. Tvillinger), så tror ikke vi kan skjule det meget længere end til uge 10... Jeg bliver alt for hurtigt tyk.... 

Hehe så det bliver knap så selvvalgt  

men 10 uger er heldigvis også ret tæt på 12, og man er måske okay meget "sikker" der.... 

Anmeld Citér

1. september 2015

CutieKiwi

Vi fortalte det til familien meget hurtigt, da det er en lille mirakelbaby vi venter os

Nærmeste venner fik det at vide i ugerne efter.

Vi gjorde det dog først 100% offentligt efter vi havde set hjerteblink.

Anmeld Citér

1. september 2015

Anonym trådstarter

CutieKiwi skriver:

Vi fortalte det til familien meget hurtigt, da det er en lille mirakelbaby vi venter os

Nærmeste venner fik det at vide i ugerne efter.

Vi gjorde det dog først 100% offentligt efter vi havde set hjerteblink.

Det er også svært at lade være.

og netop familiens støtte og forståelse har man også brug for hvis det (7-9-13 for det ikke sker) skulle gå galt.

Anmeld Citér

1. september 2015

Christabelle

Mine to veninder fik det at vide samme dag jeg testede positiv (4+0).

Min chef gættede det da jeg var 8+et eller andet.

Familie og resten af vennerne fik det at vide efter NF. Mors dag faldt 1 uge efter scanning så vi 'gav dem' nyheden i gave.

Arbejdet fik det at vide lige bagefter.

skrev først noget på facebook 7 timer efter hun var født  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.