for helvede!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2015

Dorthe1986

Hej med dig.

Nu ved jeg ikke om det kan lade sig gøre når man er studerende. Men min far blev syg med kræft sidste år. Spiserørskræft. Da det blev opdaget havde det spredt sig til kranspulsåren i ryggen, maven, leveren, mavehinden, lymferne, ja stort set hele kroppen. Han døde 12 dage efter det blev konstateret. Puha det var rigtig grimt.

Men jeg fik plejeorlov hvilket var det bedste. Det betød at jeg havde 14 dages fri efter dødsfaldet også. Det var rart med det pusterum ovenpå en meget kort, men meget hektisk tid.

Og så et kram til dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2015

sandramor

Dorthe1986 skriver:

Hej med dig.

Nu ved jeg ikke om det kan lade sig gøre når man er studerende. Men min far blev syg med kræft sidste år. Spiserørskræft. Da det blev opdaget havde det spredt sig til kranspulsåren i ryggen, maven, leveren, mavehinden, lymferne, ja stort set hele kroppen. Han døde 12 dage efter det blev konstateret. Puha det var rigtig grimt.

Men jeg fik plejeorlov hvilket var det bedste. Det betød at jeg havde 14 dages fri efter dødsfaldet også. Det var rart med det pusterum ovenpå en meget kort, men meget hektisk tid.

Og så et kram til dig

Hejsa

Puuh det lyder som en rigtig hård omgang... har været der med min mor så ved hvor hårdt det er... forfærdeligt.... 

Jeg vil helt sikkert undersøge hvad muligheder jeg har som studerende for at søge orlov og med hensyn til økonomien også..... 

Men det lyder som om du havde stor glæde af din orlov.. dejligt at høre

Anmeld Citér

27. august 2015

Loa

Sgu ikke fair du skal blive ved at blive ramt

Krydser alt for din far!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.