Jeg er så træt af det hele lige nu!! 
Hvis nogen kan huske mig ved i at jeg har været sindssyg meget igennem de sidste 2 år... først dør min mor i 2013 tre uger efter hun fik konstateret malignt melanom... året efter bliver jeg overfaldet i mit eget hjem af en eller anden psykopat! 3 uger efter opdager jeg en knude i mit venstre bryst og må hele rumlen igennem med biopsi og det hele... heldigvis var der ikke noget... så får min far fjernet en tumor i blæren... og der er heldigvis ikke mere tilbage konstaterede de for 3 mdr siden...
Men nu var han til en ct scanning pga smerter i venstre side af maven.. og så til endnu en kontrol af blæren... blæren ser fin ud.... Men ct skanningen så ikke fin ud...
Min far har fået konstateret knoglekræft 

Han skal igennem en knoglemarvs prøve torsdag for at se hvor slemt det er.. om det er Metastaser fra tumoren i blæren.. hvilket det sikkert er... og folk der kender lidt til Metastaser ved at de er de rene djævler.. så min far har alt fra 6 til 48 mdr tilbage at leve i 
Hvad fanden sker der? Hvor meget skal jeg ku klare? Jeg er i forvejen nede med stress og angst og kæmper mit livs kamp... og nu skal min far kæmpe for hans liv... Men jeg kan da ikke miste min far også!!
min elskede far er den eneste jeg har tilbage... kan godt være jeg er 35 men er sku ikke klar til at være forældreløs
Ved godt han måske kan have år tilbage endnu... Men hvilket liv venter der ham?? Jeg var så heldig at få min mor var syg gik jeg hjemme og kunne passe hende og være der for hende... nu er jeg studerende og skal starte i praktik på mandag så har ikke tid til at være der for ham ihvertfaldaf ikke så meget som jeg gerne ville
og han har ikke min mor.. han er helt alene.... vil gerne være der for ham gennem behandlingerne og støtte ham for ved han er mega bange for alt der skal ske nu.... overvejer at søge orlov men så har jeg ingen indtægt jo
alternativet kan være at jeg sygemelder mig fra studiet hvis det blir nødvendigt... åårh ved ikke der er 1000 tanker i hovedet og ved bare at jeg vil være der mest muligt for ham....
TAk fordi du læste med
Anmeld
Citér