heaven skriver:
Hej hej
jeg kan godt huske dine historier, og hvor er det bare så sørgeligt og benhård at det hele bare fortsætter - øv!!!! Jeg mistede selv min mor i feb 14 til en led satan af en hjernetumor, og kræft er bare så forfærdelig. Det er ikke kun den syge der er ramt, det er også de pårørenes sygdom - så jeg kan godt forstå din sorg og frustration.
Får du slet ikke snakket med nogen ?
hvad med orlov til at passe ham - kan du det ? Både følelsesmæssigt og praktisk?
det må være så hårdt og jeg sender dig stor medfølelse, gode tanker og håber du kommer igennem perioden bedst muligt - selvom vi er voksne, er det stadig alllllllt for tidligt at miste begge forældre, det gør mig ondt, og jeg håber ikke det ender så galt.... Jeg vil krydse for dig og din familie❤️
Åårh for pokker det lyder heller ikke rart
Det er en forbandet sygdom... og jeg giver i forvejen ikke midtfor lægerne.. de tilbyder kemo fordi de ikke ved hvad de ellers skal tilbyde desværre... og min far føler sig ikke syg pt men vi ved at det blir han med kemo.... så tror han søger alternative veje i stedet for... nu må vi se...
Jo jeg går til psykolog... har en tid på tirsdag hos hende... synes bare der er frygtelig længe til lige nu 
Jeg ville gerne kunne søge orlov til at passe ham det er vist bare ikke så nemt når man ikke er i arbejde men er studerende... Men må prøve at snakke med kommunen om det 
1000 tak for dine søde ord
Anmeld
Citér