for helvede!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2015

EnGodMor

Har godt fulgt lidt med på sidelinjen  

Jeg er virkelig tom for ord, bare man dog snart fandt en mirakelkur  for den forbandede sygdom.

Ville ønske jeg kunne hjælpe men desværre er det ikke tilfældet, suk. 

Men håber et  kæmpe kram  kan Gøre bare en lille smule.

Håber for alt i verden det bedste for din far og dig

Rigtig mange tanker herfra.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2015

Spirrevip

Stort kram 

Anmeld Citér

26. august 2015

sandramor

Yurie skriver:

Men for helvede da også...

Et kæmpe kram  og jeg krydser alt for din far.

Tak for det søde 

Anmeld Citér

26. august 2015

sandramor

Sirius1981 skriver:

Søg plejeorlov. Så er din indtægt sikret. Og STORT kram til dig!

Det er vist ikke sådan lige til når jeg er studerende mener jeg... Men vil helt sikkert undersøge det

Tak for rådet

Anmeld Citér

26. august 2015

sandramor

heaven skriver:

Hej hej

jeg kan godt huske dine historier, og hvor er det bare så sørgeligt og benhård at det hele bare fortsætter - øv!!!! Jeg mistede selv min mor i feb 14 til en led satan af en hjernetumor, og kræft er bare så forfærdelig. Det er ikke kun den syge der er ramt, det er også de pårørenes sygdom - så jeg kan godt forstå din sorg og frustration.

Får du slet ikke snakket med nogen ?

hvad med orlov til at passe ham - kan du det ? Både følelsesmæssigt og praktisk?

det må være så hårdt og jeg sender dig stor medfølelse, gode tanker og håber du kommer igennem perioden bedst muligt - selvom vi er voksne, er det stadig alllllllt for tidligt at miste begge forældre, det gør mig ondt, og jeg håber ikke det ender så galt.... Jeg vil krydse for dig og din familie��‍❤️‍��‍��

Åårh for pokker det lyder heller ikke rart