for helvede!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2015

EnGodMor

Har godt fulgt lidt med på sidelinjen  

Jeg er virkelig tom for ord, bare man dog snart fandt en mirakelkur  for den forbandede sygdom.

Ville ønske jeg kunne hjælpe men desværre er det ikke tilfældet, suk. 

Men håber et  kæmpe kram  kan Gøre bare en lille smule.

Håber for alt i verden det bedste for din far og dig

Rigtig mange tanker herfra.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2015

Spirrevip

Stort kram 

Anmeld Citér

26. august 2015

sandramor

Yurie skriver:

Men for helvede da også...

Et kæmpe kram  og jeg krydser alt for din far.

Tak for det søde 

Anmeld Citér

26. august 2015

sandramor

Sirius1981 skriver:

Søg plejeorlov. Så er din indtægt sikret. Og STORT kram til dig!

Det er vist ikke sådan lige til når jeg er studerende mener jeg... Men vil helt sikkert undersøge det

Tak for rådet

Anmeld Citér

26. august 2015

sandramor

heaven skriver:

Hej hej

jeg kan godt huske dine historier, og hvor er det bare så sørgeligt og benhård at det hele bare fortsætter - øv!!!! Jeg mistede selv min mor i feb 14 til en led satan af en hjernetumor, og kræft er bare så forfærdelig. Det er ikke kun den syge der er ramt, det er også de pårørenes sygdom - så jeg kan godt forstå din sorg og frustration.

Får du slet ikke snakket med nogen ?

hvad med orlov til at passe ham - kan du det ? Både følelsesmæssigt og praktisk?

det må være så hårdt og jeg sender dig stor medfølelse, gode tanker og håber du kommer igennem perioden bedst muligt - selvom vi er voksne, er det stadig alllllllt for tidligt at miste begge forældre, det gør mig ondt, og jeg håber ikke det ender så galt.... Jeg vil krydse for dig og din familie��‍❤️‍��‍��

Åårh for pokker det lyder heller ikke rart

Det er en forbandet sygdom... og jeg giver i forvejen ikke midtfor lægerne.. de tilbyder kemo fordi de ikke ved hvad de ellers skal tilbyde desværre... og min far føler sig ikke syg pt men vi ved at det blir han med kemo.... så tror han søger alternative veje i stedet for... nu må vi se... 

Jo jeg går til psykolog... har en tid på tirsdag hos hende... synes bare der er frygtelig længe til lige nu 

Jeg ville gerne kunne søge orlov til at passe ham det er vist bare ikke så nemt når man ikke er i arbejde men er studerende... Men må prøve at snakke med kommunen om det 

1000 tak for dine søde ord

Anmeld Citér

26. august 2015

sandramor

FrkC skriver:

Sender alle mine positive tanker og varmeste  af sted i din/jeres retning !! Hvor er det bare en helt ubegribelig ond situation I står i 

1000 tak  Ja det er helt forfærdeligt 

Anmeld Citér

26. august 2015

sandramor

EnGodMor skriver:

Har godt fulgt lidt med på sidelinjen  

Jeg er virkelig tom for ord, bare man dog snart fandt en mirakelkur  for den forbandede sygdom.

Ville ønske jeg kunne hjælpe men desværre er det ikke tilfældet, suk. 

Men håber et  kæmpe kram  kan Gøre bare en lille smule.

Håber for alt i verden det bedste for din far og dig

Rigtig mange tanker herfra.

Ja jeg håber det samme... tror desværre aldrig det kommer til at ske...  de vil kun ty til kemo og stråling og alt andet er ikke i deres interesse

Men 1000 tak for de søde ord.. hvert et hjælper og varmer rigtig meget 

Anmeld Citér

26. august 2015

Bebsen

sandramor skriver:

Jeg er så træt af det hele lige nu!! 

Hvis nogen kan huske mig ved i at jeg har været sindssyg meget igennem de sidste 2 år... først dør min mor i 2013 tre uger efter hun fik konstateret malignt melanom... året efter bliver jeg overfaldet i mit eget hjem af en eller anden psykopat! 3 uger efter opdager jeg en knude i mit venstre bryst og må hele rumlen igennem med biopsi og det hele... heldigvis var der ikke noget... så får min far fjernet en tumor i blæren... og der er heldigvis ikke mere tilbage konstaterede de for 3 mdr siden... 

Men nu var han til en ct scanning pga smerter i venstre side af maven.. og så til endnu en kontrol af blæren...  blæren ser fin ud.... Men ct skanningen så ikke fin ud... 

Min far har fået konstateret knoglekræft 

Han skal igennem en knoglemarvs prøve torsdag for at se hvor slemt det er.. om det er Metastaser fra tumoren i blæren.. hvilket det sikkert er... og folk der kender lidt til Metastaser ved at de er de rene djævler.. så min far har alt fra 6 til 48 mdr tilbage at leve i  

Hvad fanden sker der? Hvor meget skal jeg ku klare? Jeg er i forvejen nede med stress og angst og kæmper mit livs kamp... og nu skal min far kæmpe for hans liv... Men jeg kan da ikke miste min far også!!  min elskede far er den eneste jeg har tilbage... kan godt være jeg er 35 men er sku ikke klar til at være forældreløs

Ved godt han måske kan have år tilbage endnu... Men hvilket liv venter der ham?? Jeg var så heldig at få min mor var syg gik jeg hjemme og kunne passe hende og være der for hende... nu er jeg studerende og skal starte i praktik på mandag så har ikke tid til at være der for ham ihvertfaldaf ikke så meget som jeg gerne ville  og han har ikke min mor.. han er helt alene.... vil gerne være der for ham gennem behandlingerne og støtte ham for ved han er mega bange for alt der skal ske nu.... overvejer at søge orlov men så har jeg ingen indtægt jo  alternativet kan være at jeg sygemelder mig fra studiet hvis det blir nødvendigt... åårh ved ikke der er 1000 tanker i hovedet og ved bare at jeg vil være der mest muligt for ham.... 

TAk fordi du læste med 

Nyd ham så længe du kan - uanset om det er 1 eller 10 år.

Kærlig hilsen fra en der blev forældreløs som 29 årig 

Anmeld Citér

26. august 2015

sandramor

Bebsen skriver:

Nyd ham så længe du kan - uanset om det er 1 eller 10 år.

Kærlig hilsen fra en der blev forældreløs som 29 årig 

1000 tak skal du ha jeg vil nyde hver en dag med ham kan du tro

Er ked af at du har mistet begge dine forældre

Anmeld Citér

27. august 2015

MorDk

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.