Hvornår barn cykle rundt i byen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2015

Anonym trådstarter

sessen1984 skriver:

Hun burde måske kunnet klokken nu som 8 årig.  

Og en gl. tlf med taletidskort som hun kunne have med sig var måske en god idé.. Men ellers, tag en snak med hende. Er hun en fornuftig pige, så vil hun også kunne se hvorfor du mener som du gør.. 

hun er rimlig fornuftig, hun kan godt forstå tingene nå vi giver en forklaring på hvorfor hun ikke må de forskellige ting

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Enig her!

Til ts. Thea bliver 7 lige om lidt og vi bor i en "lille" by, med et perfekt sti system, som leder hen til skole, børnehaver osv uden at ungerne ska over nogen veje.

Thea cykler op til sin veninde som bor 4-5 min væk, derfra har de et par gange gået om på legepladsen som lige 2 min væk. Det syntes jeg er ok! Vh stine

mange tak for svar, jeg vil overveje at give hende lov til at prøve næste gang der er en der kommer og spørg hende

så må hun enden få min eller fars mobil med så hun kan ringe hvis der er noget, eller vi kan få fat i hende, og så få hun højst sandsynlig sin egne bobil i fødselsdags gave 

Anmeld Citér

24. august 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

mange tak for svar, jeg vil overveje at give hende lov til at prøve næste gang der er en der kommer og spørg hende

så må hun enden få min eller fars mobil med så hun kan ringe hvis der er noget, eller vi kan få fat i hende, og så få hun højst sandsynlig sin egne bobil i fødselsdags gave 

Her overvejer vi også at Thea ska ha en billig mobil, men vi er ubesluttet!!

tænker at da jeg var 7 der rendte jeg og de andre unger jo bare rundt, og der var ingen der havde mobil, også fandt vi hjem når vi var sultene.. Vh stine

Anmeld Citér

24. august 2015

jenny4

Hvis der ikke er ret langt kan du evt også udstyre hende med en walkie talkie. Man kan få nogle der kan række 5 km og de koster ikke en bondegård. Så kan I lige snakke sammen når hun er ankommet og når hun går derfra samt hvis der sker noget.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.