Så knækkede filmen... Og jeg tuder endnu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2015

LBK

Charmed_03 skriver:

Først og fremmest skal du have et stort knus! 

Jeg er i en lignende situation. Er 38+5 og har rigtig mange smerter og har haft det længe. Endelig i mandags brød jeg fuldstændig sammen og min jordemoder fik mig indlagt til aflastning. Jeg vil også undgå kejsersnit, men mine smerter har overtaget fornuften og jeg skal nu have PKS d. 26/8.

Jeg er imponeret over hvor stærk du er. Men, du må også indse at du er presset og din krop er stresset. Du vil gerne være der for dine børn, kan jeg sagtens forstå, har selv en pige på 3. Men i aller sidste ende må du tænke på digselv de sidste dage og prøv at give slip på det andet. Det vil IKKE gør dig til en dårlig mor, det er modigt og stærkt gået når man er ærlig og indrømmer man har nået bunden. 

Er der ingen der har foreslået aflastning på sygehuset? Et sted, hvor du ikke sksl lave mad, gør rent eller noget af det andet. Et sted hvor du bare kan slappe af og forhåbentlig give din krop lidt ro.

Jeg håber du snart går i fødsel og kan slippe for dine smerter. 

Tak for dine søde ord. 

Jo de spørger næsten hver gang om jeg har lyst til at blive indlagt, men nej tak. Ikke at kunne være hjemme sammen med ungerne og hygge med min moar, være afhængig af besøgstider DET er da noget der kan gøre mig skør.  

Jeg elsker at nusse rundt derhjemme og ungerne er i institution hver dag. Har endda lidt lange dage for at jeg kan slappe ekstra meget af.

Ingen ud over mig selv forventer noget af mig, så jeg synes jeg passer MAX på mig selv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2015

sandramor

LBK skriver:

Tak for din søde besked. Jeg gør egentlig KUN hvad jeg har lyst til. Det har jeg gjort længe. Vil jeg sove/ligge på sofaen hele dagen så gør jeg det. Magter jeg ikke at hente ungernE i institutioner så gør en anden det. 

Jeg får aaaaal den hjælp jeg skal bruge. 

keg kunne for et par uger siden ikke se hvad der stressede mig, det kanjeg stadig ikke men NU kan jeg se at det er hele forløbet omkring min graviditet der stresser mig.

De lange Lange dage på fødegangen, strukturering og Koordinering af ungerne fordi de holdt på mig. DET STRESSEDE MIG Mega meget. 

Og så er det jo tilligemed super frustrerende og stressende at have en masse symptomer og være rigtig skidt tilpas uden at kunne finde noget. . 

Ja det ku også godt tænkes at det ikke er fysisk du stresser... Men mere mentalt... Men det kan næsten være lige så slemt for hvordan slipper man lige sine tanker  og jeg tror faktisk at de symptomer du beskriver med svimmelhed, prikker for øjnene og de andre symptomer... det er faktisk stress symptomer... Men søde dig... du skal skrive ned.... skriv alt ned du tænker på lige meget hvad det er... det hjælper virkelig 

Og så er mindfullness  også super godt selvom det kan være svært hvis man er meget stresset 

Anmeld Citér

19. august 2015

LBK

sandramor skriver:

Ja det ku også godt tænkes at det ikke er fysisk du stresser... Men mere mentalt... Men det kan næsten være lige så slemt for hvordan slipper man lige sine tanker  og jeg tror faktisk at de symptomer du beskriver med svimmelhed, prikker for øjnene og de andre symptomer... det er faktisk stress symptomer... Men søde dig... du skal skrive ned.... skriv alt ned du tænker på lige meget hvad det er... det hjælper virkelig 

Og så er mindfullness  også super godt selvom det kan være svært hvis man er meget stresset 

Jeg tager dine ord til mig 

Anmeld Citér

19. august 2015

Charmed_03

LBK skriver:

Tak for dine søde ord. 

Jo de spørger næsten hver gang om jeg har lyst til at blive indlagt, men nej tak. Ikke at kunne være hjemme sammen med ungerne og hygge med min moar, være afhængig af besøgstider DET er da noget der kan gøre mig skør.  

Jeg elsker at nusse rundt derhjemme og ungerne er i institution hver dag. Har endda lidt lange dage for at jeg kan slappe ekstra meget af.

Ingen ud over mig selv forventer noget af mig, så jeg synes jeg passer MAX på mig selv 

Er ikke i tvivl du passer på digselv Nogen mennesker har nogle gange bare brug for at andre tager en beslutning for en. 

Kan godt følge din holdning til sygehuset, det er ikke det rareste sted at opholde sig. Godt du har en masse hjælp, mon ikke også det hele snart får en ende 

Anmeld Citér

19. august 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor stor er dit barn? 

Jeg har selv haft det skidt under min sidste gravditet. Virkelig, virkelig skidt. Jeg endte med et KS fordi det viste sig at min baby var ret stor og det ikke var forsvarligt at lade mig gå længere med den størrelse i maven. 

Anmeld Citér

19. august 2015

LBK

Charmed_03 skriver:

Er ikke i tvivl du passer på digselv Nogen mennesker har nogle gange bare brug for at andre tager en beslutning for en. 

Kan godt følge din holdning til sygehuset, det er ikke det rareste sted at opholde sig. Godt du har en masse hjælp, mon ikke også det hele snart får en ende 

Jo vi nærmer os da enden uanset hvordan vi vender og drejer det

Anmeld Citér

19. august 2015

LBK

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hvor stor er dit barn? 

Jeg har selv haft det skidt under min sidste gravditet. Virkelig, virkelig skidt. Jeg endte med et KS fordi det viste sig at min baby var ret stor og det ikke var forsvarligt at lade mig gå længere med den størrelse i maven. 

Bebs er i dag skønnet til 3700. Hvilket jeg synes er stort men på onsdag skal vi genoverveje igangsættelse. Som jeg selv helst vil undgå. Men jeg kan da ændre mening 

Anmeld Citér

19. august 2015

Hck

Profilbillede for Hck
LBK skriver:

Bebs er i dag skønnet til 3700. Hvilket jeg synes er stort men på onsdag skal vi genoverveje igangsættelse. Som jeg selv helst vil undgå. Men jeg kan da ændre mening 

Stakkels dig, men nu når bebs er så stor og fin, hvorfor vil du så helst ikke både det ene og det andet (kejsersnit eller igangsættelse) når du er så dårlig ? ( og stresset)

Anmeld Citér

19. august 2015

LBK

Hck skriver:

Stakkels dig, men nu når bebs er så stor og fin, hvorfor vil du så helst ikke både det ene og det andet (kejsersnit eller igangsættelse) når du er så dårlig ? ( og stresset)

Ks er for mig en rigtig dårlig løsning det ER i mine øjne en operation og det kan have mange følger i fremtiden. Så Ks bruges akut. Men det er kun set med mine øjne. 

Igangsættelse ER også ved at være en mulighed, jeg giver det sidste gang  indtil jeg skal til kontrol næste gang. 

Jeg har haft to super nemme og hurtige fødsler og frygter med en igangsættelse flere døgn med veer osv

Anmeld Citér

19. august 2015

Hck

Profilbillede for Hck
LBK skriver:

Ks er for mig en rigtig dårlig løsning det ER i mine øjne en operation og det kan have mange følger i fremtiden. Så Ks bruges akut. Men det er kun set med mine øjne. 

Igangsættelse ER også ved at være en mulighed, jeg giver det sidste gang  indtil jeg skal til kontrol næste gang. 

Jeg har haft to super nemme og hurtige fødsler og frygter med en igangsættelse flere døgn med veer osv

Nu, ikke for at lyde hård, men et par dage med veer, er vel ikke værre end du har det nu når du er så skidt ?. Jeg har både fået ks og blev sat igang med nr 2, så jeg har prøvet begge dele. Synes at min igangsættelse var en god oplevelse ( nu når barnet sku ud alligevel )' men det kan jo selvfølgelig variere meget, efter hvad forløb man for

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.