Charmed_03 skriver:
Først og fremmest skal du have et stort knus! 
Jeg er i en lignende situation. Er 38+5 og har rigtig mange smerter og har haft det længe. Endelig i mandags brød jeg fuldstændig sammen og min jordemoder fik mig indlagt til aflastning. Jeg vil også undgå kejsersnit, men mine smerter har overtaget fornuften og jeg skal nu have PKS d. 26/8.
Jeg er imponeret over hvor stærk du er. Men, du må også indse at du er presset og din krop er stresset. Du vil gerne være der for dine børn, kan jeg sagtens forstå, har selv en pige på 3. Men i aller sidste ende må du tænke på digselv de sidste dage og prøv at give slip på det andet. Det vil IKKE gør dig til en dårlig mor, det er modigt og stærkt gået når man er ærlig og indrømmer man har nået bunden.
Er der ingen der har foreslået aflastning på sygehuset? Et sted, hvor du ikke sksl lave mad, gør rent eller noget af det andet. Et sted hvor du bare kan slappe af og forhåbentlig give din krop lidt ro.
Jeg håber du snart går i fødsel og kan slippe for dine smerter. 
Tak for dine søde ord.
Jo de spørger næsten hver gang om jeg har lyst til at blive indlagt, men nej tak. Ikke at kunne være hjemme sammen med ungerne og hygge med min moar, være afhængig af besøgstider DET er da noget der kan gøre mig skør.
Jeg elsker at nusse rundt derhjemme og ungerne er i institution hver dag. Har endda lidt lange dage for at jeg kan slappe ekstra meget af.
Ingen ud over mig selv forventer noget af mig, så jeg synes jeg passer MAX på mig selv
Anmeld
Citér