Så er vi startet på pb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2015

mejuny

Storms-Mor skriver:

puuh  

da jeg fik min, nev det SÅ meget at det kom helt bag på mig, og 15min besvimer jeg ..

så er hunde red

Så kan jeg da godt forstå du er nervøs  jeg kunne slet ikke mærke det, da jeg fik min op.

Men jeg fik at vide, at normalt, når de lige har lokaliseret spiralen, tager det få sekunder at trække den ud, og burde ikke gøre ondt. Men det er nok forskelligt fra person til person.

Men jeg tror ikke du har noget at frygte, det går så hurtigt, at man næsten ikke når at opfatte det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2015

Moar2011

Så kan jeg da godt forstå du er nervøs  jeg kunne slet ikke mærke det, da jeg fik min op.

Men jeg fik at vide, at normalt, når de lige har lokaliseret spiralen, tager det få sekunder at trække den ud, og burde ikke gøre ondt. Men det er nok forskelligt fra person til person.

Men jeg tror ikke du har noget at frygte, det går så hurtigt, at man næsten ikke når at opfatte det 

Ja meget , men r os en lille dame, så måske de nedere ting os r små..

det kunne i hvertfald i den grad mærkes da den blev sat op og det tog os ku få sekunder før den sad der

Anmeld Citér

17. november 2015

frkfynbo

mejuny skriver:

Ja det er super spændende! Det er bare sådan lidt uvirkeligt, at man faktisk ER gået i gang - når jeg nu har været skruk et par år. Så vi glæder os også bare så meget  Men som du siger, ingen stress, min kæreste siger også at der da gerne må gå et halvt til et helt år før den er der - men jeg håber nu på lidt før 

jeg kom lige tanke om denne tråd - Hvad er status hos jer?

Anmeld Citér

17. november 2015

LenaChristina

Vi begyndte PB for et par måneder siden, og jeg har i dag testet positiv 

Anmeld Citér

17. november 2015

bbl

Christina23 skriver:

Vi begyndte PB for et par måneder siden, og jeg har i dag testet positiv 

Kæmpe tillykke !!! Hvor langt er du så henne ? :-)

Håber det samme snart sker for mig :-) 

Anmeld Citér

18. november 2015

LenaChristina

bbl skriver:

Kæmpe tillykke !!! Hvor langt er du så henne ? :-)

Håber det samme snart sker for mig :-) 

Mange tak! Jeg er vidst 4-5 uger henne. Min mens nåede ikke at blive stabil så er ikke helt sikker på hvornår jeg havde ægl. 

Anmeld Citér

20. november 2015

Moster20

Hej, nu har jeg fulgt med på sidelinjen i nogle måneder, i forberedelserne op til denne dag - men i dag sker det altså.. Pb start  Og jeg er simpelthen så spændt, at jeg blev nødt til at dele min glæde herinde. Jeg har lige fået fjernet min hormonspiral i morges og det betyder at fra nu af er vi altså startet på projekt baby. Det er så spændende, og mange spørgsmål melder sig - bla. hvordan mon min cyklus er, efter at jeg ikke har haft menstruation mens jeg har haft min hormonspiral, hvilket er 3 år. Der er ikke noget der haster, vi er begge unge og har ikke travlt, så indtil videre vil vi tage det meget afslappet. MEN gud hvor er jeg skruk, og jeg glæder mig så meget. Min kæreste og jeg vil holde det for os selv, indtil der faktisk ér noget at fortælle om til familien, så ville bare lige få afløb for min glæde herinde  

Andre der lige er startet på pb, der også er mega spændte? 

Jaaa, mig og min kæreste har været i gang med PB nu siden April, da jeg fik fjernet min p-stav

Vi er også ret unge, så stresser ikke rigtig over det - er bare lidt nervøs da vi har prøvet i et par måneder nu uden held, men for nogen tager det jo tid... Håber bare alt er som det skal være!!

Men puhaa, know that feeling! Det er SÅ spændende det hele! Vi har allerede fundet drenge og pige navn, haha - så der er gang i baby snakken her hjemme 

krydser fingre for jer, held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.