Så er vi startet på pb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2015

mejuny

Babydrøm skriver:

Held og lykke  Det er super spændende  

Tusind tak! 

Ja vi er meget spændte, det er en dejlig tid man går i møde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2015

Spirrevip

Hvor spændende...

Her er der lige et halvt års tid til at vi begynder... og vi er også unge, så der er ikke travlt..

Anmeld Citér

19. august 2015

mejuny

Spirrevip skriver:

Hvor spændende...

Her er der lige et halvt års tid til at vi begynder... og vi er også unge, så der er ikke travlt..

Jaaa 

Jamen så er der da noget at glæde sig til! Vi har også lige ventet et halvt år på at kunne begynde, da der var lidt forberedelser der skulle til 

Anmeld Citér

19. august 2015

MorTilN

missmetzi skriver:

Ja, vil vil da også svare ærligt hvis nogen spørger, og der er da også nogen der har gættet lidt. Og min mor ved det egentlig godt, tror jeg, fordi jeg har skulle skifte til noget andet medicin, som jeg blev nødt til at spørge hende til råds om. Men det er ikke noget vi har snakket direkte om 

Jeg krydser for jer, måske den er der og du bare ikke er langt nok henne. Held og lykke i hvert fald 

Håber også lidt den er der men tror det ikke føler mig hvertfald ikke gravid men drømmer hele tiden om positive test 

For det sker hurtigt hos jer 

Anmeld Citér

19. august 2015

mejuny

Anonymbebs skriver:

Håber også lidt den er der men tror det ikke føler mig hvertfald ikke gravid men drømmer hele tiden om positive test 

For det sker hurtigt hos jer 

Man kunne da håbe det var et tegn  

Tusind tak, i lige måde 

Anmeld Citér

19. august 2015

mortilpige

missmetzi skriver:

Hvor dejligt 

Vil da også sige at jeg hellere ville have et barn alene, end med den forkerte mand - så forstår dig godt  Alt held og lykke til dig i hvert fald, så  vi for os begge 

Tak, rigtig sødt af dig 

Holder også mine fingre krydset for jer, og alle andre der prøver 

Og ja, bedre at gå vejen alene, end med en mand man ikke ønsker der skal være far til ens barn. Er heller ikke så fremmet for mig, da jeg har min datter 24/7 365, og haft det fra fødslen 

Ønsker baby støv på vores begges vej 

Anmeld Citér

19. august 2015

mejuny

mortilpige skriver:

Tak, rigtig sødt af dig 

Holder også mine fingre krydset for jer, og alle andre der prøver 

Og ja, bedre at gå vejen alene, end med en mand man ikke ønsker der skal være far til ens barn. Er heller ikke så fremmet for mig, da jeg har min datter 24/7 365, og haft det fra fødslen 

Ønsker baby støv på vores begges vej 

Ja, det har du ret i  og så ved du jo hvad du går ind til, når du har prøvet det før, både det med at være selv, men også i det hele taget dét at få et barn - for mig er det hele meget fremmed, godt nok er vi to, men jeg har faktisk ikke engang prøvet bare at holde en baby før, men er ikke i tvivl om at jeg vil blive en god mor 

Sender også en masse  begge vores vej 

Anmeld Citér

20. august 2015

Moar2011

missmetzi skriver:

Hej, nu har jeg fulgt med på sidelinjen i nogle måneder, i forberedelserne op til denne dag - men i dag sker det altså.. Pb start  Og jeg er simpelthen så spændt, at jeg blev nødt til at dele min glæde herinde. Jeg har lige fået fjernet min hormonspiral i morges og det betyder at fra nu af er vi altså startet på projekt baby. Det er så spændende, og mange spørgsmål melder sig - bla. hvordan mon min cyklus er, efter at jeg ikke har haft menstruation mens jeg har haft min hormonspiral, hvilket er 3 år. Der er ikke noget der haster, vi er begge unge og har ikke travlt, så indtil videre vil vi tage det meget afslappet. MEN gud hvor er jeg skruk, og jeg glæder mig så meget. Min kæreste og jeg vil holde det for os selv, indtil der faktisk ér noget at fortælle om til familien, så ville bare lige få afløb for min glæde herinde  

Andre der lige er startet på pb, der også er mega spændte? 

ihh hvor blir det hele spændene

gjorde det ondt at fjerne spiralen?

Anmeld Citér

20. august 2015

mejuny

Storms-Mor skriver:

ihh hvor blir det hele spændene

gjorde det ondt at fjerne spiralen?

Ja, det er virkelig spændende 

Det gjorde lidt ondt, ja. Men ved ikke om det var lidt specielt for mig, for jeg har en MEGET bagudvendt og lille livmoder + snorene var væk, så hun skulle lige rode lidt før hun fandt den, og så sprøjtede hun noget bedøvende spray på inden hun trak den ud. Synes det føles lidt som menstruation smerter, men 30 sek efter var det væk igen 

Anmeld Citér

20. august 2015

Moar2011

missmetzi skriver:

Ja, det er virkelig spændende 

Det gjorde lidt ondt, ja. Men ved ikke om det var lidt specielt for mig, for jeg har en MEGET bagudvendt og lille livmoder + snorene var væk, så hun skulle lige rode lidt før hun fandt den, og så sprøjtede hun noget bedøvende spray på inden hun trak den ud. Synes det føles lidt som menstruation smerter, men 30 sek efter var det væk igen 

puuh  

da jeg fik min, nev det SÅ meget at det kom helt bag på mig, og 15min besvimer jeg ..

så er hunde red

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.