Så er vi startet på pb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
26 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. august 2015

mejuny

Hej, nu har jeg fulgt med på sidelinjen i nogle måneder, i forberedelserne op til denne dag - men i dag sker det altså.. Pb start  Og jeg er simpelthen så spændt, at jeg blev nødt til at dele min glæde herinde. Jeg har lige fået fjernet min hormonspiral i morges og det betyder at fra nu af er vi altså startet på projekt baby. Det er så spændende, og mange spørgsmål melder sig - bla. hvordan mon min cyklus er, efter at jeg ikke har haft menstruation mens jeg har haft min hormonspiral, hvilket er 3 år. Der er ikke noget der haster, vi er begge unge og har ikke travlt, så indtil videre vil vi tage det meget afslappet. MEN gud hvor er jeg skruk, og jeg glæder mig så meget. Min kæreste og jeg vil holde det for os selv, indtil der faktisk ér noget at fortælle om til familien, så ville bare lige få afløb for min glæde herinde  

Andre der lige er startet på pb, der også er mega spændte? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

mortilpige

Jeg er lige startet i søndags 

Jeg er alene med en skøn lille pige, men har ønsket om flere børn, og en evt kæreste, som jeg altså ønsker børn med, er meget svær at finde..

Så jeg tager turen alene, men gør bestemt ikke glæden og spændingen mindre.. Håber meget på at det lykkedes, men må jo se hvad tiden bringer  Men fingrene ser da sådan ud  

Anmeld Citér

18. august 2015

Anonym

Jeg tog den sidste p pille 20/7, har testdag om et par dage! Er sååå spændt, tog en test Idag som var negativ! Øv

held og lykke til jer ❤️

Anmeld Citér

18. august 2015

frkfynbo

missmetzi skriver:

Hej, nu har jeg fulgt med på sidelinjen i nogle måneder, i forberedelserne op til denne dag - men i dag sker det altså.. Pb start  Og jeg er simpelthen så spændt, at jeg blev nødt til at dele min glæde herinde. Jeg har lige fået fjernet min hormonspiral i morges og det betyder at fra nu af er vi altså startet på projekt baby. Det er så spændende, og mange spørgsmål melder sig - bla. hvordan mon min cyklus er, efter at jeg ikke har haft menstruation mens jeg har haft min hormonspiral, hvilket er 3 år. Der er ikke noget der haster, vi er begge unge og har ikke travlt, så indtil videre vil vi tage det meget afslappet. MEN gud hvor er jeg skruk, og jeg glæder mig så meget. Min kæreste og jeg vil holde det for os selv, indtil der faktisk ér noget at fortælle om til familien, så ville bare lige få afløb for min glæde herinde  

Vi er også lige startet - og præcis som jer, så er vi unge og har ikke travlt. Vi fortæller heller ikke noget til nogen før den er der, og vi lader det bare ske når det sker. Ingen stress! Men det er super spændende ) Vi glæder os helt vildt!

Anmeld Citér

18. august 2015

MorTilN

missmetzi skriver:

Vi er som jer lige begyndt tog den sidste piller 31 juni med pille mens 5 juli og 4 dage frem har dog ikke set den siddende men tester negativt stadig.

Vi er også unge og tager det som det kommer, vi ville ikke sige det til nogen før den var der men 5 venner og 3 af mine kollegaer har allerede gættet at vi er igang og tror også svigerfar allerede har et nys om det. Jeg har det sådan at vis de spørger direkte så fortæller jeg dem sandheden.

Anmeld Citér

19. august 2015

Babydrøm

missmetzi skriver:

Held og lykke  Det er super spændende  

Anmeld Citér

19. august 2015

mejuny

mortilpige skriver:

Jeg er lige startet i søndags 

Jeg er alene med en skøn lille pige, men har ønsket om flere børn, og en evt kæreste, som jeg altså ønsker børn med, er meget svær at finde..

Så jeg tager turen alene, men gør bestemt ikke glæden og spændingen mindre.. Håber meget på at det lykkedes, men må jo se hvad tiden bringer  Men fingrene ser da sådan ud  

Hvor dejligt 

Vil da også sige at jeg hellere ville have et barn alene, end med den forkerte mand - så forstår dig godt  Alt held og lykke til dig i hvert fald, så  vi for os begge 

Anmeld Citér

19. august 2015

mejuny

Anonym skriver:

Jeg tog den sidste p pille 20/7, har testdag om et par dage! Er sååå spændt, tog en test Idag som var negativ! Øv

held og lykke til jer ❤️

kan godt forstå du er spændt, det kan jo være det bare var lidt for tidligt at teste, og den så er positiv om nogle dage. Jeg  i hvert fald for dig. Og tak, held og lykke til jer/dig også 

Anmeld Citér

19. august 2015

mejuny

frkfynbo skriver:

Vi er også lige startet - og præcis som jer, så er vi unge og har ikke travlt. Vi fortæller heller ikke noget til nogen før den er der, og vi lader det bare ske når det sker. Ingen stress! Men det er super spændende ) Vi glæder os helt vildt!

Ja det er super spændende! Det er bare sådan lidt uvirkeligt, at man faktisk ER gået i gang - når jeg nu har været skruk et par år. Så vi glæder os også bare så meget  Men som du siger, ingen stress, min kæreste siger også at der da gerne må gå et halvt til et helt år før den er der - men jeg håber nu på lidt før 

Anmeld Citér

19. august 2015

mejuny

Anonymbebs skriver:

Vi er som jer lige begyndt tog den sidste piller 31 juni med pille mens 5 juli og 4 dage frem har dog ikke set den siddende men tester negativt stadig.

Vi er også unge og tager det som det kommer, vi ville ikke sige det til nogen før den var der men 5 venner og 3 af mine kollegaer har allerede gættet at vi er igang og tror også svigerfar allerede har et nys om det. Jeg har det sådan at vis de spørger direkte så fortæller jeg dem sandheden.

Ja, vil vil da også svare ærligt hvis nogen spørger, og der er da også nogen der har gættet lidt. Og min mor ved det egentlig godt, tror jeg, fordi jeg har skulle skifte til noget andet medicin, som jeg blev nødt til at spørge hende til råds om. Men det er ikke noget vi har snakket direkte om 

Jeg krydser for jer, måske den er der og du bare ikke er langt nok henne. Held og lykke i hvert fald 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.