Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mila88 skriver: En lille update herfra: Jeg blev scannet i går, og det gik bare super godt Min graviditet udvikler sig som dent skal, og på scanningen kunne vi se en fin blommesæk og et lille embryo, som målte lige knap 2 mm Lægen vurderede jeg må være omkring 5+ HURRAAAAA, hvor er vi bare glade!!!!!!!! Nu skal den bette bare holde godt fast, så vi står med en dejlig lille skat i armene til foråret Tusind tak til jer alle sammen for støtten og de opmuntrende ord, det har bare været fantastisk dejligt
En lille update herfra:
Jeg blev scannet i går, og det gik bare super godt Min graviditet udvikler sig som dent skal, og på scanningen kunne vi se en fin blommesæk og et lille embryo, som målte lige knap 2 mm Lægen vurderede jeg må være omkring 5+
HURRAAAAA, hvor er vi bare glade!!!!!!!! Nu skal den bette bare holde godt fast, så vi står med en dejlig lille skat i armene til foråret
Tusind tak til jer alle sammen for støtten og de opmuntrende ord, det har bare været fantastisk dejligt
Sikke en dejlig update!
Tillykke med graviditeten
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnjaHM skriver: Sikke en dejlig update! Tillykke med graviditeten
Tusind tak Nu tør jeg tro lidt mere på det. Det lyder underligt, men nu føler jeg mig "normalt" gravid, at nu har jeg de samme vilkår som alle andre gravide
Hvor er det skønt, stort tillykke
Rigtig mange tak Det er helt surrealistisk at der nu faktisk er en lille spire.
Har lige ringet til lægen og fået tid til første lægeundersøgelse den 16. september
Ej men det er da skønt! Stort tillykke med graviditeten!!
Jubbbbbiooooiiiiiiiiiiiii tillykke
Zicla skriver: Ej men det er da skønt! Stort tillykke med graviditeten!!
Ja, det kunne ikke være bedre, så vi er også bare SÅ glade og taknemmelige
Rigtig mange tak
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128