Mila88 skriver:
Hej alle 
Åh, jeg søger lidt at høre fra nogen, som måske har prøvet at være i samme situation som mig.
Sagen er den, at jeg testede positivt den 11. august, hvilket jeg var helt vildt glad for
Det skal lige siges, at jeg havde testet 10 dage tidligere, altså den 1. august og den var bragende negativ.
Da jeg ikke ved hvor langt henne jeg er blev jeg henvist til en terminsscanning/tidlig scanning, hvilket jeg var fik foretaget hos en gynækolog i dag. Desværre kunne gynækologen intet se på scanningen
Det var en indvendig scanning. Han kiggede også for at se, om det måske var en graviditet udenfor livmoderen, men der var der heller intet at se.
Jeg håber virkelig, at det blot er fordi jeg er meget tidligt gravid, at der intet var at se. Jeg fik taget en blodprøve for at måle hcg, og jeg skal have taget endnu en blodprøve på onsdag, så vi kan se om hcg niveauet udvikler sig som det skal. Så det er jeg (og min kæreste) meget spændte på. Jeg fik desuden også tid til en ny scanning den 28.
Puh jeg synes det er nervepirrende ikke at vide noget som helst og tænkte, om der er nogle kvinder derude, som måske har stået i en lignende situation, og som har lyst til at dele den? 
Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at høre, hvor langt henne i var, da i testede positivt?
Hvis ikke du bløder er det som det skal være, så er det bare fordi det er meget tidligt i graviditeten endnu. Det er jo først omkring 6+0 i kan se hjerteblink
Krydser selvfølgelig alt hvad jeg kan, har selv lige været hele patruljen igennen, begyndte desværre at bløde og mistede 5+3.