Her kommer lige en lille update, da mit forløb ikke liiiige gik som jeg havde regnet med:
Det har været nogle hektiske dage siden mandag med en følelsesmæssig rutchetur, der stadig kan mærkes 
I tirsdags (dagen efter jeg havde været ved gynækologen og blive scannet) blev jeg meget overrasket da min gynækolog ringer til mig kl. 7.30. Han havde fået svar på min hcg blodprøve, og mit hcg tal var meget højt i forhold til, at han intet havde kunne se på scanningen dagen før. Chokket får jeg at vide, at jeg skal regne med, at det er en graviditet udenfor livmoderen, og at jeg skal ind på gynækologisk afd. på sygehuset så de kan hjælpe mig med hvad der skal ske videre
Jeg spørger om, at jeg helt skal opgive håbet for en normal graviditet, og han svarer at det er jeg nok nødt til, fordi det ser ikke godt ud 
Rystede tager min kæreste og jeg på sygehuset senere samme dag. Efter en frygtelig lang ventetid på næsten 2 timer kommer vi endelig ind til 2 læger, som scanner mig indvendigt. Til vores held og glæde slukker de ikke håbet for at det stadig kan være en almindelig graviditet, da de på scanningen kan se en opklaring, som måler 8 mm inde i livmoderen!
De lover absolut intet, men siger at vi da lige skal give det lidt tid og se, om det så ikke udvikler sig. Jeg får en ny tid til scanning om en uge, og skal desuden have målt hcg igen dagen efter.
Og i går fik jeg svar på hcg blodprøven og mit hcg er steget super flot!! Så håbet lever, men puh en forfærdelig tur der sendte mig hele følelsesregistret igennem 

Endnu mere nervepirrende bliver det når jeg skal scannes den 25., PLEASE lad der være noget at se
Undskyld det lange indlæg 
Anmeld
Citér