Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Oddi skriver: Det første tal referer til ugen og det andet til dagen. Dvs. hvis man siger man er 3+2 henne, så er man 3 uger og 2 dage henne. Ens ægløsning vil altid være 2+0.. og de fleste kan først teste positivt på en test når de er ca. 4+0, dvs. 2 uger efter ægløsning.
Det første tal referer til ugen og det andet til dagen. Dvs. hvis man siger man er 3+2 henne, så er man 3 uger og 2 dage henne.
Ens ægløsning vil altid være 2+0.. og de fleste kan først teste positivt på en test når de er ca. 4+0, dvs. 2 uger efter ægløsning.
Tak Oddi
Så var det som jeg troede, men hvor kunne jeg dog blive i tvivl alligevel
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mom2beIhope skriver: Tak Oddi Så var det som jeg troede, men hvor kunne jeg dog blive i tvivl alligevel
Har du testet?
70121416 skriver: Har du testet?
Nej, ikke endnu desværre for vi har haft så mange planer at jeg ikke har været ude i nogen butikker, men skal ned og købe idag
Det er virkelig spændende synes jeg. Har oppustet mave, mensagtige smerter, svimmel og stadig ingen mens så må jo se hvad den test fortæller mig
Mom2beIhope skriver: Nej, ikke endnu desværre for vi har haft så mange planer at jeg ikke har været ude i nogen butikker, men skal ned og købe idag Det er virkelig spændende synes jeg. Har oppustet mave, mensagtige smerter, svimmel og stadig ingen mens så må jo se hvad den test fortæller mig
Afsted med dig
70121416 skriver: Afsted med dig
Den er positiv
Jeg er bare så glad og samtidig så overrasket.Sjovt at det kan betyde så meget at gå fra at tro til at vide
Vil ringe til min læge i dag og få en tid så vi kan finde ud af hvordan og hvorledes
ihh, det er bare såå spændende
Mom2beIhope skriver: Den er positiv Jeg er bare så glad og samtidig så overrasket.Sjovt at det kan betyde så meget at gå fra at tro til at vide Vil ringe til min læge i dag og få en tid så vi kan finde ud af hvordan og hvorledes ihh, det er bare såå spændende
Ih hvor skønt
stort tillykke
70121416 skriver: Ih hvor skønt stort tillykke
Tak - det er virkelig ikke til at forstå
Det sætter virkelig mange tanker igang synes jeg, men hvor er det herligt.Nogle af mine kollegaer sagde lige før at jeg måtte være den næste til at få baby ud af os alle sammen. Svært ikke at smile lidt når der kommer sådan en bemærkning og også svært ikke at sige noget for er meget tæt med dem
I starten mærkede jeg intet! Men fra uge 6 deromkring massiv kvalme og træthed og ømme babser.. Sådan har det været i begge mine graviditeter!
Guldimaven skriver: I starten mærkede jeg intet! Men fra uge 6 deromkring massiv kvalme og træthed og ømme babser.. Sådan har det været i begge mine graviditeter!
Jeg har også kvalme og mine bryster såå ømme.Det er helt vanvittigt - kan ikke ligge på maven så ondt gør de.
Er spændt på hvor langt jeg er.. Synes det er svært at vide, men det er også bare så nyt alt det her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128