Tegn på graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2015

Mom2beIhope

Ej, hvor er det skægt at læse om de forskellige symptomer, som I hver især har oplevet

Jeg har selv haft forstoppelse, hovedpine, træthed, øget toiletbesøg og følt mig oppustet - selv min mand sagde igår at skulle trækken maven ind

Men det er ikke så længe siden at jeg stoppede med p-pillerne så har svært ved at tro at der kunne være bingo allerede

Efter planerne burde jeg få mens i næste uge så må jeg jo se hvad der sker  - det er faktisk ret spændende det her job med at blive gravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Bebe89

Helt tidligt i graviditeten havde jeg ømme bryster. Men jeg troede bare det var fordi jeg skulle have menstruation. De fortsatte dog med at være ømme og jeg fik ikke menstruationen!  Men jeg mærkede ikke andet helt i starten. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg fik ømme brystvoter og hold da fast af en oppustet mave da jeg var 3+0. Og 3+4 testet jeg positivt. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Joe92

Jeg var vildt træt og havde hovedpine. Og jeg havde ondt i maven som om jeg skulle have min menstruation. Specielt ondt aftenen inden jeg testede positiv. Jeg tænkte at jeg ville få min menses om natten og da jeg ikke fik det tog jeg en test den var så positiv. Efterfølgende er jeg gået en størrelse op i bh, de er mega ømme, har haft kvalme og været meget træt. Og så har jeg stadig menstruations agtige smerter er 10+5 idag

Anmeld Citér

2. september 2015

Mom2beIhope

Til alle jer med "menstruationssmerterne"

Hvor længe havde I de smerter?
Kun der hvor I normalt skulle have haft mens?

SpørgeJørgen er på banen

Anmeld Citér

2. september 2015

Chellie

Mom2beIhope skriver:

Til alle jer med "menstruationssmerterne"

Hvor længe havde I de smerter?
Kun der hvor I normalt skulle have haft mens?

SpørgeJørgen er på banen

Jeg havde dem on/off med start nogle dage inden jeg normalt ville have fået mens. De aftog igen gradvist, men fra tid til anden kan jeg stadig godt mærke at det murrer lidt. Men kraftigst var fra omkring 3+2, vil jeg skyde på, og tre-fire dage frem.

Anmeld Citér

2. september 2015

Snevejr84

Jeg er gravid nu og har ingen symptomer. Hvis det ikke var for 7 positive test og ingen mens, så ville jeg ikke tænkte at jeg var gravid ved min søn havde jeg kvalme og murren.

Anmeld Citér

3. september 2015

Mom2beIhope

Jeg skulle have haft min mens i torsdags d.27/8, men den er ikke kommet.

Til gengæld har jeg haft ondt i lænden og maven, som normalt op til mens. Mine bryster er vildt ømme og manden siger at de er vokset.

Tænker jeg må ned og købe en test altså

Anmeld Citér

3. september 2015

Mom2beIhope

Er der i øvrigt nogen, som kan forklare det der med 3+0 og 3+2?

Jeg kan ikke helt gennemskue det nemlig

Uge + hvad?

Tak

Anmeld Citér

3. september 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi
Mom2beIhope skriver:

Er der i øvrigt nogen, som kan forklare det der med 3+0 og 3+2?

Jeg kan ikke helt gennemskue det nemlig

Uge + hvad?

Tak

Det første tal referer til ugen og det andet til dagen. Dvs. hvis man siger man er 3+2 henne, så er man 3 uger og 2 dage henne. 

Ens ægløsning vil altid være 2+0.. og de fleste kan først teste positivt på en test når de er ca. 4+0, dvs. 2 uger efter ægløsning.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.