Så du sammenligner den video med en sove situation?
Du mener simpelthen At en amerikansk video på 2,5 minut viser at vi skader vores børn ved at ignorere dem? Altså fordi i USA er alt jo korrekt især når det ligger på YouTube og fra en der har en phd .... for der er jo ellers ikke en titel du kan købe dig til (ironi kan forekomme) i USA.
Hvis du vil se hvad skader børn så se du : Mors lille dreng.
Jeg garanterer dig at der skal mere end et par afvigende blikke til at skade børn!!!
Jeg har skam set mor lille dreng.
Men at et par enkelte gange ikke skader barnet, er da ikke en god grund til at gøre det.
Læg du nu mærke til barnets reaktion, hvor ked af det barnet bliver da moren vender sig væk. DET kunne jeg i hvertfald ikke drømme om at byde mit lille barn. Og jo, det kunne da lige så vel være i en putte situation, hvor mor vender sig væk, undgår øjenkontakt mm, fordi det er sååååå faaarlig at se sit barn i øjnene når barnet skal puttes.
Et par enkelte flade sker der sikkert heller ikke noget ved, eller hvis en pædo piller en lille smule, eller hvis man råber en lille smule af sit barn, eller hvis barnet græder sig selv i søvn en enkelt aften eller 2.... 
http://www.psy.miami.edu/faculty/dmessinger/c_c/rsrcs/rdgs/emot/Mesman_vanIJzendoornetalSFMeta2009.pdf
Og her, hvis du vil læse lidt mere end den 2 min. video.
Anmeld
Citér