Fordomme og erkendelse - et ærligt indlæg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2015

Sandyumbumbum

gokkelok skriver:

Hihi, tillykke med graviditeten 

men bare vent til du har født, så kommer der råd om babyen og opdragelse fra folk som ingen børn har �� og ofte flyder de som fordomme....  det er SÅ skønt ��

Tusind tak - fedt profil navn!

Se nu lige, jeg var også engang verdensmester i at fortælle, specielt min familie, hvordan at opdrage deres børn og hvor vigtigt det er at sætte tydelige grænser og bla. bla. Jeg håber ikke, at de husker alt hvad jeg har sagt, for allerede nu bliver jeg mødt (og lidt irriteret) af mennesker der i 700 retninger fortæller mig hvordan jeg skal ligge når jeg skal føde 

2' lektie lært! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sandyumbumbum skriver:

Tusind tak - fedt profil navn!

Se nu lige, jeg var også engang verdensmester i at fortælle, specielt min familie, hvordan at opdrage deres børn og hvor vigtigt det er at sætte tydelige grænser og bla. bla. Jeg håber ikke, at de husker alt hvad jeg har sagt, for allerede nu bliver jeg mødt (og lidt irriteret) af mennesker der i 700 retninger fortæller mig hvordan jeg skal ligge når jeg skal føde 

2' lektie lært! 

Jeg har vist nævnt få ting mht. Børn til mine søskende, da jeg ikke selv havde! 

Jeg har faktisk også undskyldt for min fordom/belæring! Det er nemlig såååå irriterende med folks "gode råd"

Anmeld Citér

16. august 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det bliver iøvrigt meget værre/bedre de næste 18-20 år. Du VED bare, at dit barn ALDRIG skal have Disney-merchandise - indtil du ser den mest nuttede lille bold med 101 Dalmatinere. Men Barbiedukker! - never ever - indtil barnet ikke ønsker sig andet af livet end en sådan. Heldigvis ved du med dig selv, at sund og økologisk kost er et helt ufravigeligt princip - indtil du er ved at segne af træthed og ungen næppe tager skade af købepizza engang imellem. Til gengæld SKAL aftenstunden være hyggelig og præget af nærvær - altså lige bortset fra den ene aften, hvor barnet kun vil falde i søvn til en DVD. Okay, de FIRE aftener, så. Alkohol? Ikke et sekund, før det unge menneske er 16, meget gerne senere. Men det er sgu også synd, at hun er den yngste i sin klasse, og 15 1/2 eller 16 - herregud. 

God fornøjelse 

Anmeld Citér

16. august 2015

Sandyumbumbum

Mor og meget mere skriver:

Det bliver iøvrigt meget værre/bedre de næste 18-20 år. Du VED bare, at dit barn ALDRIG skal have Disney-merchandise - indtil du ser den mest nuttede lille bold med 101 Dalmatinere. Men Barbiedukker! - never ever - indtil barnet ikke ønsker sig andet af livet end en sådan. Heldigvis ved du med dig selv, at sund og økologisk kost er et helt ufravigeligt princip - indtil du er ved at segne af træthed og ungen næppe tager skade af købepizza engang imellem. Til gengæld SKAL aftenstunden være hyggelig og præget af nærvær - altså lige bortset fra den ene aften, hvor barnet kun vil falde i søvn til en DVD. Okay, de FIRE aftener, så. Alkohol? Ikke et sekund, før det unge menneske er 16, meget gerne senere. Men det er sgu også synd, at hun er den yngste i sin klasse, og 15 1/2 eller 16 - herregud. 

God fornøjelse 

Hahahaha 

Tak for grin lige inden sengetid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.