Fordomme og erkendelse - et ærligt indlæg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2015

Sandyumbumbum

alenemor42 skriver:

Årh det nu sødt og rart at læse 

Dejligt indlæg og bare rolig det går over det der kvalme. Men føøøøøj tiden går langsomt

Jeg har i dag haft min første dag uden kvalme og jeg håber inderligt at det bliver ved sådan fra nu Ja, tid er en sjov størrelse ik', når man vil nyde den er det som om den flyver afsted og når man glæder sig er det som om den går meget langsomt  

Hvad venter du på? Er du samme sted som mig eller skal du til at føde? 

Tak for din kommentar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sandyumbumbum skriver:

Præcis! Og selvom det lige nu er rigtig hårdt, så får jeg da at mærke, at der sker noget og det er jo også en slags bekræftelse i at vi er igang med at skabe liv  

Tak for din kommentar  

Man skal vel lære hele livet til gengæld kan jeg godt lide du indrømmer, at du har haft en fordom der ikke er rigtig

Anmeld Citér

16. august 2015

Sandyumbumbum

ung-mor-2014 skriver:

Hehe det lyder lidt som min tidligere mandlige lærer, han synes satme jeg var pylret, fordi eg var over halvvejs på en intro tur ude i skoven, pisse glat, også turde jeg ikke gå meget rundt i regn og nede af glatte stejle bakker, fik så afvide at HANS kone havde sq lovet hver dag og dagen inden hun fødte løb hun da lige syv kilometer, så en graviditet var ikke en sygdom!

bum så troede han at han havde sat mig og min kæreste på plads, men vi stoppede kort efter da næsten hele vores hold var ved at glide ned af en stej bakke, nægtede det og sjovt nok forstod sen kvindligere lærer godt ar jeg stoppede xD

men ja man kan tro så meget, men der kan også ske så mege at man ændre sine syn på tingende

Ha! Ikke fordi jeg ser mænd som mindreværdige eller noget som helst, men de kan da om nogen have svært ved at sætte sig ind i hvordan det må være 

Tak for din kommentar 

Anmeld Citér

16. august 2015

Sandyumbumbum

jenny4 skriver:

Dejligt indlæg. Jeg elsker også når jeg bliver overhalet indenom af mine egne fordomme. Men hvorfor skal livslæring ofte gøre så forbandet ondt??

Ja.. Det spørger jeg også tit mig selv om. Altså, det åbentlyse svar er vel at vi ikke husker det og lærer af det på samme måde, hvis ikke det har gjort rigtig ondt på den ene eller den anden måde?  

Og så er der de der tidspunkter hvor intet giver mening og læringen først går op i en højere enhed flere måneder efter. 

Livet er en finurlig størrelse - og tak for det, det er jo alligevel ret spændende selv at regne det hele ud, ik' 

Tak for din kommentar

Anmeld Citér

16. august 2015

Sandyumbumbum

Saphiira skriver:

Man skal vel lære hele livet til gengæld kan jeg godt lide du indrømmer, at du har haft en fordom der ikke er rigtig

Nogle gange er der bare ikke andet rigtig end at erkende at man har taget fejl, og kender du det, det kan være den største lettelse somme tider endelig at lade det gå op for én, at der er noget andet på spil 

Jeg elsker det specielt fordi at jeg på andre punkter kan være så standhaftig og lige så stille har lært at mennesker omkring mig, ikke har lyst til at diskutere med mig - så er det altså godt at kunne indrømme en ting eller to 

Anmeld Citér

16. august 2015

Skouboe

Og prøv at tænke dig.... det her er kun starten af rejsen. Snart får du en baby, du ikke kan tage kontrollen over, og så kommer trodsalderen osv, osv... Du ender med at blive helt god til at navigere i dit liv uden at have kontrol over ret meget

Anmeld Citér

16. august 2015

Sandyumbumbum

Skouboe skriver:

Og prøv at tænke dig.... det her er kun starten af rejsen. Snart får du en baby, du ikke kan tage kontrollen over, og så kommer trodsalderen osv, osv... Du ender med at blive helt god til at navigere i dit liv uden at have kontrol over ret meget

Og jeg GLÆDER mig til hver en lille ting 

Tak for din kommentar

Anmeld Citér

16. august 2015

Sissel

Søde pige, velkommen til livet som mor..�� En lang række af ting som du absolut ikke har kontrol over.. Man får sat tingene i et helt andet perspektiv når det vigtigste i verden pludselig ikke er en selv mere, men det mest dyrebare man kan tænke sig.. ��

livet har ihvertfald taget røven på mig et utal af gange, siden jeg blev mor❤️ 

Og hvilken velsignelse

Anmeld Citér

16. august 2015

Sandyumbumbum

Sissel skriver:

Søde pige, velkommen til livet som mor..�� En lang række af ting som du absolut ikke har kontrol over.. Man får sat tingene i et helt andet perspektiv når det vigtigste i verden pludselig ikke er en selv mere, men det mest dyrebare man kan tænke sig.. ��

livet har ihvertfald taget røven på mig et utal af gange, siden jeg blev mor❤️ 

Og hvilken velsignelse

Tak for din søde kommentar

Én sagde engang til mig, at livet først startede for hende da hun havde født. Altså, at livet aldrig, selvom det stadig var fuld af bekymring og fortvivlelse, havde givet så god mening efter at hun var blevet mor  

Jeg glæder mig!

Anmeld Citér

16. august 2015

gokkelok

Hihi, tillykke med graviditeten 

men bare vent til du har født, så kommer der råd om babyen og opdragelse fra folk som ingen børn har �� og ofte flyder de som fordomme....  det er SÅ skønt ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.