Mærketøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2015

TNBC

Lucky05 skriver:

Ja afhængig af placering af evt plet kan tøjet jo godt bruges til børnehave :-) og ting der ikke fejler noget, sælger jeg igen. Så tjener jeg lidt ind igen. 

Vi har kun 1 barn, min mand vil gerne have at hun er pænt klædt, han er næsten værre end mig  hvis man har flere, kan det godt blive en dyr fornøjelse. 

Man kan godt se pletten og jeg hader at jeg fik den(det er sådan antibakterie væske) der er kommet på, men jeg bruger dem heller ikke til hvis jeg skal se ordentligt ud, men mere til arbejde eller andet..  Men kan også gå i dem til hverdag..

Så lige en graffitimaler(lovligt), der bare tørrede maling af i bukserne.. hehe..

Nu skal jeg så ned til et nabolag, der minder lidt om mystria lane(desperate housewife, hvis du kender den), og min stil er SÅ langt fra personerne på sådan en gade, så det skal nok være sjovt.. Så kan være at jeg begynder at tænke mere over hvad jeg går i...(Kommer ikke til at ske)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Yurie skriver:

Man kan godt se pletten og jeg hader at jeg fik den(det er sådan antibakterie væske) der er kommet på, men jeg bruger dem heller ikke til hvis jeg skal se ordentligt ud, men mere til arbejde eller andet..  Men kan også gå i dem til hverdag..

Så lige en graffitimaler(lovligt), der bare tørrede maling af i bukserne.. hehe..

Nu skal jeg så ned til et nabolag, der minder lidt om mystria lane(desperate housewife, hvis du kender den), og min stil er SÅ langt fra personerne på sådan en gade, så det skal nok være sjovt.. Så kan være at jeg begynder at tænke mere over hvad jeg går i...(Kommer ikke til at ske)

Wisteria  selvom mysteria ville passe fint til serien  

Anmeld Citér

16. august 2015

TNBC

Mor11 skriver:

Wisteria  selvom mysteria ville passe fint til serien  

Schhhhhh....

Anmeld Citér

17. august 2015

Lunae

Herhjemme har vi tre favoritmærker. Hummel, pompdelux og H&M. Ungerne har klart mest hummeltøj, skarpt efterfulgt af pompdelux. H&M bruger jeg primært til basisgarderoben, fx helfarvede bluser, strømper, underbukser, strømpebukser osv. Derudover laver de ret fede Chinos til drenge, så min 2 årige søn har nærmest deres bukser i alle farver, hvoetil jeg ofte sætter skjorte til

Havde jeg haft uanede mængder af penge, havde mine børn haft mere tøj fra soft Gallery, marmar, Noa Noa, wheat osv. Er egentlig ret vild med tøj i jordfarver og sarte pastelfarver

Anmeld Citér

17. august 2015

Lucky05

Yurie skriver:

Det kan være du skaber en ny trend, med de bukser  eller det ender med at være bukser du hopper i, i smug. 

Anmeld Citér

17. august 2015

TNBC

Lucky05 skriver:

Det kan være du skaber en ny trend, med de bukser  eller det ender med at være bukser du hopper i, i smug. 

Hehe�� man ved aldrig..

Anmeld Citér

25. august 2015

Blop2

Nogen der har haft Bilkas Alpine flyverdragten?

er de gode til prisen, eller er de simpelthen for billige?

Anmeld Citér

25. august 2015

Leneur

Jeg er nu ligeglad med hvad mærket hedder, bare det er behageligt og pænt at have på. Her er der både tøj fra Hummel, Noa Noa, Bonaparte, HogM, Føtex, Bilka og Lidl har til tider sågar også noget godt og holdbart tøj. Genbrugsen har vi også tøj fra. Meget af mærketøjet er så også arvet, da jeg ikke selv har råd til at smide så mange penge efter bare et stykke tøj, ellers bliver det købt på udsalg. 

Anmeld Citér

25. august 2015

Molka

Jeg køber tøj ud fra nogle helt andre kriterier end mærket.

Jeg går primært efter miljø- og sundhedsprofilen samt tøjets holdbarhed og er ligeglad med mærket. Jeg bryder mig ikke om at købe store mængder billigt tøj, men vil hellere give mere for færre ting i god kvalitet, som til gengæld bliver slidt helt til bunds (som i - der må gerne være pletter på det og små huller, som syes sammen eller sættes lapper på).

Jeg foretrækker tøj i økologiske materialer, helst GOTS-certificeret, så både miljø og sundhed er tænkt ind i hele processen. Undertøj, der skal være mod huden, vil jeg gerne have GOTS-certificeret (fx fra Pompdelux) eller svane/blomstermærket (Kvicklys). Basis T-shirts køber jeg altid enten GOTS-certificeret eller fra H&M's conscious.

Andet tøj, som er sværere at opdrive i økologiske materialer, skal som minimum være öeko-tex 100-certificeret for at sikre mod de værste kemikalier. Når det samtidig skal være noget, som jeg synes er pænt, er udvalget faktisk ret begrænset - Hvilket er godt, da jeg så bedre kan overhold mit mål om, at mine børn ikke skal have mere tøj, end de reelt har brug for.

Hvis jeg tænker skabene derhjemme igennem, indeholder de vist for tiden:

- H&M

- Katvig (fra før, mærket blev "Johaiseret")

- Pompdelux

- Selena

- Engel (uld/silke bodyer og undertrøjer)

- Kvickly Änglamark (undertøj)

- Green Cotton

- Serendipity

- Disana (uldjakker og køredragter)

- Le Queue De Chat

- Mini Rodini

- FUB

- Popupshop

- Masser af arvetøj/genbrug

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.