Mærketøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2015

Carina:-)

Køber primær mærketøj da jeg ikker er til spiderman/ hello kitty osv og det synes jeg der er en overvægt af ved H&M 

+ at jeg synes kvaliteten ikke er for god ved f.eks H&M og andre "lavpris" mærker.

Køber meget på tilbud og når børnene er mindre køber jeg meget brugt da det ikke kan ses det er brugt. 

Dog er overtøj og sko altid fra nyt . 

Sælger alt igen så alt i alt tror jeg ikke jeg bruger mere end hvis jeg havde købt alt deres tøj i H&M fordi jeg får en del igen når det sælges, 

Er fuldstændig ligeglad med huller og pletter -Tøj er købt for at blive brugt og når det f.eks får huller så lapper jeg det og smider det til genbrug .

Men her er det f.eks Alba baby der er favorit mærket - Dog er min 9 årige dreng kun til Hummel så det får han self da det for mig handler om at de får det tøj de kan lide -Og heldigvis deler de primær min smag (endnu)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

TNBC

Blop2 skriver:

Jeg ELSKER Hummel, Småfolk, Danefæ tøj o.s.v. Men syntes det er noget dyrt, og jeg bliver så ærgelig når det går i stykker eller der kommer noget på jeg ikke kan vaske af. 

Har lige købt en KÆMPE bunke hos H&M og der får man jo virkelig meget tøj for pengene. 

Hvordan har i andre det med mærketøj? Køber i kun mærketøj, eller slet ikke? 

Jeg elsker også Hummel, både i tøj og sko(har lige købt både tøj og sko på tilbud) men jeg køber det ikke til fuldpris, det er det for dyrt til, hvis alt skulle være det. Og jeg elsker Addidas, men kun som sko.

Men jeg køber ikke tøj ud fra mærke, men ud fra hvad jeg kan li.. Og elsker tilbud(og at være i udlandet, for der koster tøj bare så lidt..hehe..)

Anmeld Citér

16. august 2015

Steffecph

Jeg kan ikke fordrage molo, småfolk, katvig, danefæ osv. Tilgengæld får min datter næsten kun soft Gallery, marmar, wheat og bakito på. De første størrelser brugte jeg generelt bodyer fra h&m men jeg synes ikke de sidder så godt på min tykke baby mere. Jeg prøvede så dem fra magasin, bakito, og jeg synes det er dem der sidder bedst på hende.. 

Jeg er generelt mest til de sarte farver og jeg bruger en del penge.. Men når jeg sælger det igen, så henter jeg faktisk rigtig mange penge ind fra det.. Jeg synes det er vildt hvad folk vil give for brugt mærketøj - det kom så meget bag på mig...

Anmeld Citér

16. august 2015

Tip!

Hos os købes der meget blandet tøj. 

Jeg elsker Hummel og danefæ, synes det har en god og lækker kvalitet og pænt print.

men med 4 drenge i huset som ikke er bange for at blive beskidte, så er H&M, Bilka, Kvickly, name it også vel besøgt.. 

Jakker, flyverdragter, softshelles, regntøj, termotøj køber jeg i en god kvalitet, da det kan bruges til næste barn i rækken (4 børn på 2,4,6 og 7 år) 

Anmeld Citér

16. august 2015

Benjamins'mor

Blop2 skriver:

Jeg ELSKER Hummel, Småfolk, Danefæ tøj o.s.v. Men syntes det er noget dyrt, og jeg bliver så ærgelig når det går i stykker eller der kommer noget på jeg ikke kan vaske af. 

Har lige købt en KÆMPE bunke hos H&M og der får man jo virkelig meget tøj for pengene. 

Hvordan har i andre det med mærketøj? Køber i kun mærketøj, eller slet ikke? 

En blanding.

Kan godt finde på at købe mærketøj, men så skal der være mindst 50% rabat. 

Og ærligt synes jeg det holder dårligere end H&M og Bilkas tøj. Det mister hurtigere farven og bliver hurtigere slidt så der kommer huller.

Anmeld Citér

16. august 2015

PernilleogLouis

Jeg køber kun mærketøj - syns bare det er pænere og bedre kvalitet

Anmeld Citér

16. august 2015

Lucky05

PernilleogLouis skriver:

Jeg køber kun mærketøj - syns bare det er pænere og bedre kvalitet

Enig  

vi køber heller ikke andet. 

Kan meget bedre li kvaliteten på mærketøj. Og hvis det går i stykker, kommer pletter på, eller bliver væk, så er det bare ærgerligt. 

Der kunne da ske værre ting i livet

Anmeld Citér

16. august 2015

TNBC

Lucky05 skriver:

Enig  

vi køber heller ikke andet. 

Kan meget bedre li kvaliteten på mærketøj. Og hvis det går i stykker, kommer pletter på, eller bliver væk, så er det bare ærgerligt. 

Der kunne da ske værre ting i livet

Jeg har et par bukser, hvor der er en plet på knæet, jeg går stadigvæk med dem, nej den er ikke pæn, men der er ikke noget galt med bukserne

Så jeg smider heller ikke bare tøj væk, jeg smider det væk(til genbrug eller sælger), hvis jeg ikke bruger det mere, da jeg sjovt nok ikke rigtigt vokser ud af det mere.

Anmeld Citér

16. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Mærketøj køber jeg kun brugt eller på lagersalg (har jeg kun været til én enkelt gang) og ALTID til 50% af nypris eller mindre.

men 80% af garderoben er h&m og name it  jeg synes de har helt udmærket basistøj som falder i min smag, og så kan det pyntes lidt op med noget fra de fine mærker. Men jeg handler nu kun efter udseendet på tøjet og ikke navnet

og som andre skriver oplever jeg faktisk at h&m og name it holder længere end Hummel og pomp delux fx så for mig duer kvalitets argumentet ikke ift børnemærketøj

Anmeld Citér

16. august 2015

Lucky05

Yurie skriver:

Jeg har et par bukser, hvor der er en plet på knæet, jeg går stadigvæk med dem, nej den er ikke pæn, men der er ikke noget galt med bukserne

Så jeg smider heller ikke bare tøj væk, jeg smider det væk(til genbrug eller sælger), hvis jeg ikke bruger det mere, da jeg sjovt nok ikke rigtigt vokser ud af det mere.

Ja afhængig af placering af evt plet kan tøjet jo godt bruges til børnehave :-) og ting der ikke fejler noget, sælger jeg igen. Så tjener jeg lidt ind igen. 

Vi har kun 1 barn, min mand vil gerne have at hun er pænt klædt, han er næsten værre end mig  hvis man har flere, kan det godt blive en dyr fornøjelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.