Mærketøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
28 svar
51 synes godt om
16. august 2015

Blop2

Jeg ELSKER Hummel, Småfolk, Danefæ tøj o.s.v. Men syntes det er noget dyrt, og jeg bliver så ærgelig når det går i stykker eller der kommer noget på jeg ikke kan vaske af. 

Har lige købt en KÆMPE bunke hos H&M og der får man jo virkelig meget tøj for pengene. 

Hvordan har i andre det med mærketøj? Køber i kun mærketøj, eller slet ikke? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

De3Guldklumper

Blop2 skriver:

Jeg ELSKER Hummel, Småfolk, Danefæ tøj o.s.v. Men syntes det er noget dyrt, og jeg bliver så ærgelig når det går i stykker eller der kommer noget på jeg ikke kan vaske af. 

Har lige købt en KÆMPE bunke hos H&M og der får man jo virkelig meget tøj for pengene. 

Her har ungerne en blanding af mærketøj, h&m og name it. 

Jeg køber altid mærketøjet på tilbud da jeg ikke gider give fuldpris. 

Anmeld Citér

16. august 2015

lineog4

Af de såkaldte mærketøj er det vist kun hollys jeg sådan rigtig kan lide, og drengene gider det næsten ikke mere. Så tager jeg forbi småfolks lagersalg men det er mest for at finde noget til mig selv.

I Italien så jeg en del mærker (og nu har jeg glemt dem), hvor jeg kunne finde noget fedt til drengene hvor det var drengetøj med er twist som jeg kan lide det. Og en del dyrere end de gængse mærker alla Hummel mm. Så det blev kun købt fordi der var 70%

Men for at være ærlig køber jeg det tøj jeg kan lide og det kan være alt fra genbrugs, Føtex til mærker. Det handler om designet ikke om mærket. Nå ja og så lidt om prisen for vil ikke betale ågerpriser.

Men er selv ikke vild med molo, Hummel, danfæ mm. Og til især drengene har der primære "mærke" været: lige kommet fra symaskinen

Anmeld Citér

16. august 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg synes det er vildt rart at købe mærketøj, det er så fint i farverne og jeg har en fornemmelse af at det er kvilitetstøj.

Men når det så er sagt, har vi ikke råd til at give så mange penge for tøj, som knægten kun bruger max et ½ år, så vokser han ud af det eller også er det så slidt at det ikke er pænt længere.

Jeg køber hans tøj i Bilka, eller også køber jeg det brugt, man får meget mere tøj for pengene. Kvaliteten synes jeg faktisk er den samme, tøjet holder i nogen tilfælde faktisk bedre, når det er fra Bilka eller H&M, har faktisk tit oplevet at mærketøj hurtigere ser grimt ud, eller ser forvasket ud, har lige nu noget ej sikke lej som ser falmet ud, til trods for at jeg har fulgt korrekt vaske anvisning, har også oplevet tit at småfolk fnuller i ærme og hals kanten, det har jeg ikke prøvet med Bilka's eller H&M. Har dog oplevet at en t-shirt fra Bilka skrømpede skævt efter en vask, men det er mere forventet med en t-shirt til 30 kr end en til 179 kr, det er dog kun oplevet én gang i min søns 4 år.

Havde jeg råd til mærketøj havde jeg nok købt mere, men så på den anden side, hvorfor købe det dyrt bare fordi man kan? vil nok vælge at bruge pengene på noget anden, såsom en tur i en forlystelsespark eller noget andet han vil få mere ud af end mærkevaretøj.

Men det er bare min holdning og jeg synes hver forældre skal gøre det de har mest lyst til, og hvad de selv føler de vil prioritere, det vil jeg ikke dømme andre for.

Anmeld Citér

16. august 2015

Mor i Aarhus

Blop2 skriver:

Jeg køber en god blanding af det hele. 

Undertøj er altid fra supermarkeder eller H&M, men ellers er jeg heldig at bo tæt ved Gro, Sofie Shnoor og Krutters lagersalg - er meget glad for Knast. Soft Gallerys og MarMars bukser passer godt til min datters lange ben og smalle hofter, Wheats basisbluser er gode, det køber jeg så på udsalg. Min mor er dygtig med strikkepinde, og kreerer den skønneste vintergarderobe til alle børnebørnene. Jeg selv er god med en symaskine og i genbrugsforretningerne. 

Anmeld Citér

16. august 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er ik den store mærkevare fan, men ka rigtig godt li farverne på feks Hummel og danefæ. Dog ku jeg aldrig finde på at købe det til fuld pris, netop fordi det så kun ville blive brugt en sjælden gang i mellem.

Alt mine ungers tøj, ska ku tåle at blive møj beskidt og vasket og tørretumblet, uden jeg bliver ireterret hvis det går i stykker! Vh stine

Anmeld Citér

16. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg tænker aldrig over mærket. Jeg køber det fordi jeg synes det er pænt. 

Min mand elsker Hummel men jeg er for nærig til at give så meget for tøj hun kan bruge nogleq måneder. 

Vi har også en del brugt tøj hvor der har været mærketøj ind imellem.  

Anmeld Citér

16. august 2015

lillelille

Jeg køber mest H&M og anded ikke mærketøj, men køber mærketøj ind i mellem, men kun på tilbud eller på lagersalg. Jeg gider ikke at give fuld pris! Af mærketøj køber jeg mest Molo nu, men hummel da min søn var lille..

Anmeld Citér

16. august 2015

quindelist

Her er det en skøn blanding fra genbrug til mærketøj -det vigtigste for mig er at det er pænt og rart at have på.

Hun har ikke noget tøj som ikke kan tåle at blive møgbeskidt eller som ikke uden videre kan smides ud hvis det går i stykker -uanset hvad jeg iøvrigt har betalt for det :-) 

Anmeld Citér

16. august 2015

alenemor42

Personligt kan jeg ikke fordrage molo og småfolk Nøj jeg syntes det er grimt

Men hummel og Danefæ har lækre farver, men jeg køber intet af det  jeg syntes det er for dyrt og jeg er bedøvende ligeglad med mærketøj.

Indtil videre køber jeg alt brugt men jeg syntes name it har pænt tøj dog køber jeg som sagt brugt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.