Read the baby, not the books.
Jeg synes det er vildt rart at købe mærketøj, det er så fint i farverne og jeg har en fornemmelse af at det er kvilitetstøj.
Men når det så er sagt, har vi ikke råd til at give så mange penge for tøj, som knægten kun bruger max et ½ år, så vokser han ud af det eller også er det så slidt at det ikke er pænt længere.
Jeg køber hans tøj i Bilka, eller også køber jeg det brugt, man får meget mere tøj for pengene. Kvaliteten synes jeg faktisk er den samme, tøjet holder i nogen tilfælde faktisk bedre, når det er fra Bilka eller H&M, har faktisk tit oplevet at mærketøj hurtigere ser grimt ud, eller ser forvasket ud, har lige nu noget ej sikke lej som ser falmet ud, til trods for at jeg har fulgt korrekt vaske anvisning, har også oplevet tit at småfolk fnuller i ærme og hals kanten, det har jeg ikke prøvet med Bilka's eller H&M. Har dog oplevet at en t-shirt fra Bilka skrømpede skævt efter en vask, men det er mere forventet med en t-shirt til 30 kr end en til 179 kr, det er dog kun oplevet én gang i min søns 4 år.
Havde jeg råd til mærketøj havde jeg nok købt mere, men så på den anden side, hvorfor købe det dyrt bare fordi man kan? vil nok vælge at bruge pengene på noget anden, såsom en tur i en forlystelsespark eller noget andet han vil få mere ud af end mærkevaretøj.
Men det er bare min holdning og jeg synes hver forældre skal gøre det de har mest lyst til, og hvad de selv føler de vil prioritere, det vil jeg ikke dømme andre for.
Anmeld
Citér