Hash?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det ville ikke røre mig.

Synes f.eks at fulde folk opfører sig langt mere idiotisk og generende end skæve folk.

Og folk der er fulde OG skæve opfører sig endnu værre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Jeg håber at politiet har noget bedre at tage sig til, end at gribe ind overfor et par tøser som hygger sig med en joint i deres egen gård

Personligt kunne jeg da ikke drømme om at blande mig - herre gud, det må de da selv om?

Anmeld Citér

14. august 2015

Hectar

Jeg har intet imod at folk ryger hash eller tager andre stoffer. Det kunne ikke røre mig mindre. 

Men jeg sætter altså grænsen, når mine naboer holder store fester i gården og deres gæster (som oftest er elever fra den nærliggende kostskole) sidder og ryger og dealer. Jeg er fuldstændig kold i røven og melder dem gerne uden at tøve til boligforeningen, der melder videre til politiet samt kostskolen. Det sidste jeg ville have var et dårligt ry herude, fordi folk der ikke engang bor her sidder og ryger og dealer. Mange gange er de blevet taget på fersk gerning i vores kælderrum, så der stinker forfærdeligt dernede.

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg håber at politiet har noget bedre at tage sig til, end at gribe ind overfor et par tøser som hygger sig med en joint i deres egen gård

Personligt kunne jeg da ikke drømme om at blande mig - herre gud, det må de da selv om?

Enig med dig i, at det er deres eget valg. Men nu er det sådan at ikke alle er for euforiserende stoffer og desuden har jeg faktisk heller ikke lyst til at børn skal se den slags og opfatte det værende ok? Jeg vil mene at det er almindelig høflighed at man holder den slags for sig selv og derfor gør det mere diskrete steder, men måske det bare er mig.

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym trådstarter

Katafalk skriver:

Jeg har intet imod at folk ryger hash eller tager andre stoffer. Det kunne ikke røre mig mindre. 

Men jeg sætter altså grænsen, når mine naboer holder store fester i gården og deres gæster (som oftest er elever fra den nærliggende kostskole) sidder og ryger og dealer. Jeg er fuldstændig kold i røven og melder dem gerne uden at tøve til boligforeningen, der melder videre til politiet samt kostskolen. Det sidste jeg ville have var et dårligt ry herude, fordi folk der ikke engang bor her sidder og ryger og dealer. Mange gange er de blevet taget på fersk gerning i vores kælderrum, så der stinker forfærdeligt dernede.

Tak for svar, jeg er meget enig med dig. Jeg er ret afslappet omkring den slags, så længe det ikke foregår i min privatsfære og det kan man jo sige det gør nu. Jeg gider ikke se på det, og synes bestemt ikke børn skal se på det og lære det er en ganske normal del af at feste. Nu er vi en ejerforening, dog er de lejere de piger, men hvordan meldte du dem til boligforeningen og ellers lidt råd? 

Anmeld Citér

14. august 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hvad ville i gøre hvis der blev røget joints i jeres fælles gårdhave, hvis i ville gøre noget? Vi bor tæt 4 lejligheder med en skøn gårdhave, 3 af os er børnefamilier, hvor de sidste er 2 veninder som har svært ved at "tilpasse" sig vores miljø, dvs de fester, larmer meget og deltager aldrig i fælles ansvar som fx oprydning af gården (som vi andre bruger mange timer på ). Og nu bliver der altså også røget joint og deres gæster sidder skæve og glor direkte ind i vores lejlighed. Er det bare mig, eller er det total upassende? Kom gerne med mening og evt forslag til om man kan/burde gøre noget.

Deres hash, deres problem, ja det er ulovligt.. Men du kan ringe til politiet, men hvis de har røget det, hvad kan de så gøre?

Det ville ikke røre mig..

Og tobak er faktisk værre, men det er lovligt.

Anmeld Citér

14. august 2015

TNBC

Anonym skriver:

Enig med dig i, at det er deres eget valg. Men nu er det sådan at ikke alle er for euforiserende stoffer og desuden har jeg faktisk heller ikke lyst til at børn skal se den slags og opfatte det værende ok? Jeg vil mene at det er almindelig høflighed at man holder den slags for sig selv og derfor gør det mere diskrete steder, men måske det bare er mig.

Du siger at dine børn ikke skal vide at hash hører med til at fester, men jeg har da set hjemmerullede smøgere, der ligner en joint, så de kan vel ikke se om det er en cigaret eller en joint. og de ser vel folk der ryger?? (Som er værre en hash, mere skadeligt)

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Deres hash, deres problem, ja det er ulovligt.. Men du kan ringe til politiet, men hvis de har røget det, hvad kan de så gøre?

Det ville ikke røre mig..

Og tobak er faktisk værre, men det er lovligt.

Nu er der ikke fordi jeg har givet udtryk for at jeg ville ringe til politiet. Vil nærmere henvende mig til pigerne omkring problemet da jeg godt er klar over politiet er dybt ligeglade. Men blot til din info, så ryges hash altså med tobak. Og man kan heller ikke sige tobak er værre, for begge dele er skadeligt på forskellige punkter. Men tak for svar 

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Du siger at dine børn ikke skal vide at hash hører med til at fester, men jeg har da set hjemmerullede smøgere, der ligner en joint, så de kan vel ikke se om det er en cigaret eller en joint. og de ser vel folk der ryger?? (Som er værre en hash, mere skadeligt)

Igen så nej, tobak er ikke "værre". 

Og folk opfører sig også forskelligt alt efter om de har røget en joint eller cigaret, omgangen er forskellig og lugten er bestemt heller ikke ens. Børn bemærker alt og jeg mener ikke det er sundt at kigge på for dem. 

Anmeld Citér

14. august 2015

TNBC

Anonym skriver:

Nu er der ikke fordi jeg har givet udtryk for at jeg ville ringe til politiet. Vil nærmere henvende mig til pigerne omkring problemet da jeg godt er klar over politiet er dybt ligeglade. Men blot til din info, så ryges hash altså med tobak. Og man kan heller ikke sige tobak er værre, for begge dele er skadeligt på forskellige punkter. Men tak for svar 

var skam bare taget fra en artikel at alkohol og tobak er værre(fysiske skadevirkninger) end hash. Ja, tobakken bliver ristet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.