Hash?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.705 visninger
30 svar
62 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2015

Anonym trådstarter

Hvad ville i gøre hvis der blev røget joints i jeres fælles gårdhave, hvis i ville gøre noget? Vi bor tæt 4 lejligheder med en skøn gårdhave, 3 af os er børnefamilier, hvor de sidste er 2 veninder som har svært ved at "tilpasse" sig vores miljø, dvs de fester, larmer meget og deltager aldrig i fælles ansvar som fx oprydning af gården (som vi andre bruger mange timer på ). Og nu bliver der altså også røget joint og deres gæster sidder skæve og glor direkte ind i vores lejlighed. Er det bare mig, eller er det total upassende? Kom gerne med mening og evt forslag til om man kan/burde gøre noget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

FruStolpe

Anonym skriver:

Hvad ville i gøre hvis der blev røget joints i jeres fælles gårdhave, hvis i ville gøre noget? Vi bor tæt 4 lejligheder med en skøn gårdhave, 3 af os er børnefamilier, hvor de sidste er 2 veninder som har svært ved at "tilpasse" sig vores miljø, dvs de fester, larmer meget og deltager aldrig i fælles ansvar som fx oprydning af gården (som vi andre bruger mange timer på ). Og nu bliver der altså også røget joint og deres gæster sidder skæve og glor direkte ind i vores lejlighed. Er det bare mig, eller er det total upassende? Kom gerne med mening og evt forslag til om man kan/burde gøre noget.

Jeg ville da sige det til dem. .... har i prøvet det, bare nævne at de må holde deres ulovligheder for dem selv...

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym

Total upassende.... Fanme om jevville have det...

Jeg havde mens de var igang med at brænde hjerne celler af be dem om at finde et andet sted, og hvis de så ikke mente det var et brugbart valg, så ville jeg faktisk ganske enkelt ringe efter strømerne....  Naboer eller ej... Folks stoffer osv gider jeg ganske enkelt hver lugte, glo på eller at de bliver benyttet på min adresse...

Anmeld Citér

14. august 2015

migxher

Anonym skriver:

Jeg havde mens de var igang med at brænde hjerne celler af be dem om at finde et andet sted, og hvis de så ikke mente det var et brugbart valg, så ville jeg faktisk ganske enkelt ringe efter strømerne....  Naboer eller ej... Folks stoffer osv gider jeg ganske enkelt hver lugte, glo på eller at de bliver benyttet på min adresse...

This. 

Anmeld Citér

14. august 2015

modesty

Anonym skriver:

Det ville ikke røre mig.

Synes f.eks at fulde folk opfører sig langt mere idiotisk og generende end skæve folk.

Anmeld Citér

14. august 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Men hvorfor skal de tilpasse sig en børnefamilies livsstil - de er ikke en børnefamilie. De må selvfølgelig overholde de regler der er men ellers må de vel selv bestemme om de ryger hash. 

Anmeld Citér

14. august 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Tror kun politiet ville dukke op hvis de keder sig og virkelig ikke har andet at tage sig til 

og de ryger ikke på din adresse - men på deres, i deres eget hjem. 

Edit: har overset de ryger i gården. Så ville jeg ikke sige noget medmindre de ryger lige ved siden af legepladsen

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Men hvorfor skal de tilpasse sig en børnefamilies livsstil - de er ikke en børnefamilie. De må selvfølgelig overholde de regler der er men ellers må de vel selv bestemme om de ryger hash. 

Men nu er hash jo sådan set ulovligt, så der er vel i princippet en generel regel i Danmark at man ikke må?

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Tror kun politiet ville dukke op hvis de keder sig og virkelig ikke har andet at tage sig til 

og de ryger ikke på din adresse - men på deres, i deres eget hjem. 

Edit: har overset de ryger i gården. Så ville jeg ikke sige noget medmindre de ryger lige ved siden af legepladsen

Det gør de... 

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.