Rikkemor89 skriver:
Hej I skønne bruger 
Ville gerne hører jeres holdning til fedme operationer 
Jeg er blevet henvist til en fedme operation fordi jeg er en stor kvinde & har kæmpet i mange år & har selv tabt 15 kg sidste år, men tog lidt på efter stop på arbejde..
Jeg ønsker denne operation ikke mindst for min skyld, men skam osse for at jeg kan leve flere år med min højt elskede søn ❤
Ingen kan sætte sig ind i, hvordan det er at kæmpe med en stor overvægt, hvis man ikke selv har stået med fødderne begravet i det - heller ikke mig. Jeg har skullet tabe graviditets kg og det var fandeme ikke nemt. Så jeg kan forestille mig, at det må føles helt uoverkommeligt, og jeg kan forestille mig at man når til et punkt, hvor man bliver så desperat, at man vil gøre hvad som helst.
En fedmeoperation kan være en fin løsning, men tror ikke at den kan stå alene. Du skal være forberedt på at operationen ikke ordner problemerne for dig, det er stadig dig der skal arbejde og klare det - med operationen som et hjælpemiddel. Jeg ville klart alliere mig med en diætist, personlig træner eller anden/andre kyndige, der kan motivere og rådgive efter operationen.
Anmeld
Citér