sandramor skriver:
Ja det er vist bare dig
men måske jeg har formuleret mig forkert det er helt sikkert meget muligt
Det jeg mener er at jeg fra egen erfaring som 10 år som alenemor ved hvor vigtigt det er at have sit egen familie og netværk tæt på.... af mange årsager.... selvfølgelig er dette også barnets netværk...... faderen derimod.... er jo mest barnets netværk... forstå mig ret.... han er absolut vigtig!!!
men mest for barnet ikke for moderen.....
Så det jeg siger er jeg sagtens kan forstå at moderen gerne vil tæt på sit netværk men at jeg sys det er svært hvis der skal være en 7/7 ordning da jeg måske tror det er svært at praktisere med den afarmand men ved det ikke da jeg ikke selv har prøvet det......
Hvis ts vælger at flytte ja så flytter hun barnet fra sit netværk og det kan virke dobbelt moralsk men jeg taler om det at have sit netværk tæt på i jobbet som enlig mor og alle de facetter der følger med...... barnet vil jo have netværk tæt på uanset hvor han/hun bor enten gennem far og hans familie eller mor og hendes familie
Ja måske det stadig er rodet men kl er også kun 8 om morgenen 
Nej, jeg tror du formulerede dig ganske klar i dit første indlæg, og jeg mener nu stadig det samme efter at have læst dette.
Jeg ville syntes det ville være egoistisk af moderen, at vælge at flytte sit barn væk fra faderen og barnets hverdag, for at Mors behov kan blive tilfredstillet ift at have venner og familie tæt på. Come on, så langt er 40 km heller ikke for en voksen - men det er dælme langt for et barn.
Mor skulle have tænkt over det noget før, evt dengang hun valgte at flytte med barnets far, IMO.
Anmeld
Citér