Egne børn eller drømmemanden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.534 visninger
27 svar
73 synes godt om
8. august 2015

Anonym trådstarter

Sagen er den at min kæreste ikke vil ha flere børn end dem han har fra tidligere. Jeg ved pt ikke om jeg gerne vil ha børn eller ej, men tænker om det er dumt at være sammen med ham hvis jeg nu gerne vil ha børn senere hen? Jeg elsker min kæreste - oversæt på jorden. Vil slet ikk ha andre end ham og tuder bare ved tanken men ihh er så bange for at gå glip af det med egne børn.. 

Gvad gør man? Vælger man drømmemanden eller er ønske om barn der måske kommer senere i livet ?

er 28hvis det har interesse, så er jo heller ikke helt ung endnu ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2015

dorthemus

Det korte svar: vælger ham fra  

Anmeld Citér

8. august 2015

L-Mortil3

Puha den er svær for os at svare på, det er jo kun dig der ved hvad du føler. Men lad mig vende den om, de fleste ønsker drømmemanden skal være far til deres børn, og du siger han er drømmemanden , hvad gør det så din evt børns far til? Baby far kan jo ikke være drømmemanden ? Eller hvad?

Anmeld Citér

8. august 2015

Sprit25

Her må du jo vælge børn eller kærligheden. 

Jeg havde valgt børn! Kan du leve uden børn af dine egne?

Anmeld Citér

8. august 2015

Mille123

Jeg tænker, at man altid kan blive forelsket igen. Og så er det jo at finde en som også vil have børn. Jeg fandt "drømmemanden" to gange før jeg fandt min mand. Efter hvert brud med de to første, tænkte jeg, at jeg aldrig ville finde en lige så god mand, men alligevel endte jeg med en endnu bedre, og vi har en søn sammen i dag - stof til eftertanke, hvis du bestemmer dig for, at børn er vigtigste - pøj pøj 

Anmeld Citér

8. august 2015

God-mor

Anonym skriver:

Sagen er den at min kæreste ikke vil ha flere børn end dem han har fra tidligere. Jeg ved pt ikke om jeg gerne vil ha børn eller ej, men tænker om det er dumt at være sammen med ham hvis jeg nu gerne vil ha børn senere hen? Jeg elsker min kæreste - oversæt på jorden. Vil slet ikk ha andre end ham og tuder bare ved tanken men ihh er så bange for at gå glip af det med egne børn.. 

Gvad gør man? Vælger man drømmemanden eller er ønske om barn der måske kommer senere i livet ?

Hvis du har den mindste lyst til at få dine egne børn, så havde jeg valgt manden fra og egne børn til. At blive forældre er vitterligt det største og er du indstillet på at give afkald på det for kærligheden? Er din kæreste helt afklaret ifht IKKE at ville have barn med dig på sigt? 

Du må mærke efter hvad der betyder mest for dig 

Anmeld Citér

8. august 2015

De3Guldklumper

Ikke et sekundt i tvivl - vælge egne børn til. 

Anmeld Citér

8. august 2015

Carina:-)

Jeg ville tage tingene som de kommer. Du ved endnu ikke om du vil have børn og han kan også ændre mening. Ta emnet op den dag du evt tænker jeg ved jeg vil have børn. Og handle så derefter. Det kan være han stadig ikke vil men det kan sagtens være at han har ændret mening. Men står du og skal vælge nu og her ville jeg vælge egne børn for vælger du det fra uden at du selv ønsker det tror jeg jeres forhold er dødsdømt 

Anmeld Citér

8. august 2015

Troldemommi

I min verden kan en mand ikke være min drømmeland, hvis han ikke vil have børn med mig. 

Anmeld Citér

8. august 2015

mpr

Anonym skriver:

Det lyder ikke til at i har været sammen længe I bund og grund så skal du blive enig med dig selv om du vil have børn.. Derud over kan du jo snakke med ham om muligheden for måske at få en mere hvis du en dag rigtig gerne vil have en

Der er en risiko for at han siger nej.. Og så må du vurdere om han er det værd.. Børn er du sikker på altid at have, ham kan der ske alt muligt med, det er ikke nemt at være del af en splittet familie og slet ikke som en part der måske aldrig bliver biologisk forbundet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.