Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skanningen gik godt idag der var hjerteblink og et lille foster på 5 mm
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Molly90 skriver: Skanningen gik godt idag der var hjerteblink og et lille foster på 5 mm
Yay stort tillykke har fulgt med på sidelinien og hvor må det være en lettelse for jer og ikke mindst dig
så der vel også lidt ro på nu hvor man har set den lille fis
T I L L Y K K E
Hvor det bare dejligt
Hvor langt henne er du så i dag?
Jegkiggerpåfugle skriver: Yay stort tillykke har fulgt med på sidelinien og hvor må det være en lettelse for jer og ikke mindst dig så der vel også lidt ro på nu hvor man har set den lille fis
Ja der er ro på nu for nu ved man der er noget og man ikke skal gå og tvivle længere
70121416 skriver: T I L L Y K K E Hvor det bare dejligt Hvor langt henne er du så i dag?
Lægen sagde hun vil tro omkring 6 uger men skal til skanning igen om 2 uger der kan de se mere
Sikke en god nyhed, TILLYKKE!!
Juhu!! Jeg sagde jo du skulle bevare modet lidt endnu! Og er det ikke vildt hvor meget der kan ske på så kort tid? sidste uge kunne de kun se tom fostersæk og nu er der noget at se
Kæmpe stort tillykke!
S*DD skriver: Juhu!! Jeg sagde jo du skulle bevare modet lidt endnu! Og er det ikke vildt hvor meget der kan ske på så kort tid? sidste uge kunne de kun se tom fostersæk og nu er der noget at se Kæmpe stort tillykke!
Jo jeg sagde også til min kæreste jeg var helt sikker på at der ikke var sket noget på kun 6 dage så vi blev overrasket
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128