Tom fostersæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.104 visninger
27 svar
17 synes godt om
7. august 2015

Mortil2drenge<3

Jeg fandt ud af for lidt over to uger siden at jeg var/er gravid tog En test som viste svag positivt og en hos lægen og herhjemme altså i alt  7 positive teste...

da jeg kom til lægen regnede han selvfølgelig min termin osv ud alt gik t stærk og han mente jeg allerede var 11+4 selvom jeg forklarede mange gange at jeg først kunne teste positiv nu og kunne jeg ikke for en måned siden og forklarede også min mens var ret ustabil efter p pille stop 

jeg fik så indkaldelse til nf skanning som jeg så var til igår og det eneste de kunne finde var en Tom fostersæk som er 10mm og jordmoder forklaret mig at det kunne være en tidlig graviditet ellers det kunne bære fosteret som var gået tabt  

jeg føler mig altså stadig gravid men ved ikke hvad jeg skal tro på snart 

mine symptomer på ømme bryster og træthed osv er også først kommet inde for de her 14 dage... 

Er der nogen der har prøvet lignede ? 

Jeg er virkelig ved at gå ud af mit gode skind synes også bare den behandling jeg fik igår ikke var særlig kompetent  nu skal jeg vente helt til på tirsdag med at få svar fra min blodprøve 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2015

S*DD

Ja det var præcis det jeg oplevede. Dog at jeg ikke var til nf men til en skanning for at fastslå termin. Og han kunne ikke se en disse på trods af jeg havde bragende positive teste. Ikke engang en gestationssæk. 

Men  jeg var så også kun 4+3 henne der. Og i dag er jeg 30+1 

Så hold modet oppe. 

Anmeld Citér

7. august 2015

Mortil2drenge<3

S*DD skriver:

Ja det var præcis det jeg oplevede. Dog at jeg ikke var til nf men til en skanning for at fastslå termin. Og han kunne ikke se en disse på trods af jeg havde bragende positive teste. Ikke engang en gestationssæk. 

Men  jeg var så også kun 4+3 henne der. Og i dag er jeg 30+1 

Så hold modet oppe. 

Men gestationsæk er det det sammen som fostersæk ?? 

Anmeld Citér

7. august 2015

Dinna88

Molly90 skriver:

Men gestationsæk er det det sammen som fostersæk ?? 

Ja, det er det

Jeg har lige været igennem det hele selv. Mht. blodprøverne, så gik der faktisk over to uger fra første scanning, hvor der kun var sækken, men jeg burde være 9 uger henne (med en masse symptomer), til jeg fik pillerne. Det trækker i langdrag, fordi de vil se, om ikke man kommer af med det selv, og for at være sikker på, at der virkelig ikke er udvikling.

Anmeld Citér

7. august 2015

70121416

Er netop igennem det hele nu stigende HCG, Tom fostersæk og skannet to gange med en uges mellemrum. Testede positiv for 4 uger siden, så der skulle jo være foster og blink nu uanset hvad  bestemte mig for at gå igang med medicinsk abort igår kl 14, og det forløber fint. Ved mig har der aldrig været et foster, kun et vindæg, så det er ok. Faktisk er jeg lidt lettet over at denne frusterende graviditet afsluttes nu. Har 3 børn, og denne var med pletblødning og ingen Hypermesies, så jeg skal gravid "som jeg plejer". 

Alt mulig held og lykke til dig 

Anmeld Citér

7. august 2015

Mortil2drenge<3

70121416 skriver:

Er netop igennem det hele nu stigende HCG, Tom fostersæk og skannet to gange med en uges mellemrum. Testede positiv for 4 uger siden, så der skulle jo være foster og blink nu uanset hvad  bestemte mig for at gå igang med medicinsk abort igår kl 14, og det forløber fint. Ved mig har der aldrig været et foster, kun et vindæg, så det er ok. Faktisk er jeg lidt lettet over at denne frusterende graviditet afsluttes nu. Har 3 børn, og denne var med pletblødning og ingen Hypermesies, så jeg skal gravid "som jeg plejer". 

Alt mulig held og lykke til dig 

Mange tak synes godt nok selv jeg har mistet håbet på at der kommer en baby 

Anmeld Citér

7. august 2015

S*DD

Molly90 skriver:

Mange tak synes godt nok selv jeg har mistet håbet på at der kommer en baby 

Vent med at mist håbet til du har hørt svar på blodprøve og ikke mindst at du måske har fået en skanning til.  som sagt kunne man intet se på min første skanning. Og næste skanning to uger efter kunne man se hjerteblink

Anmeld Citér

7. august 2015

Mortil2drenge<3

S*DD skriver:

Vent med at mist håbet til du har hørt svar på blodprøve og ikke mindst at du måske har fået en skanning til.  som sagt kunne man intet se på min første skanning. Og næste skanning to uger efter kunne man se hjerteblink

Ja tænker også lidt at jeg jo først testet positivt for 14 dage siden så. 

Anmeld Citér

8. august 2015

Jsch0904

Jeg testede også positiv på dag 57 (testede slet ikke før pga uregelmæssige lange cyklusser) - min læge var også i tvivl om jeg var 5 eller 8 uger henne, og jeg fik derfor en tidlig scanning, hvor jeg har været 5+5, hvor der også kun var en fostersæk og en blommesæk. Ugen efter var der et fint lille foster med hjerteblink og jeg er i dag 13+1 og så en fin lille baby til NF i mandags også så jeg ville absolut ikke miste modet endnu, da din historie lyder ligesom min.

Anmeld Citér

8. august 2015

Mortil2drenge<3

Jsch0904 skriver:

Jeg testede også positiv på dag 57 (testede slet ikke før pga uregelmæssige lange cyklusser) - min læge var også i tvivl om jeg var 5 eller 8 uger henne, og jeg fik derfor en tidlig scanning, hvor jeg har været 5+5, hvor der også kun var en fostersæk og en blommesæk. Ugen efter var der et fint lille foster med hjerteblink og jeg er i dag 13+1 og så en fin lille baby til NF i mandags også så jeg ville absolut ikke miste modet endnu, da din historie lyder ligesom min.

Nej det lyder godt jeg synes bare hende overlægen på sygehuset kun fokuseret på fosteret var væk og det skræmmer jo en helt vildt  og forklarede flere gange at jeg først testede positivt for 14 dage siden, og jeg har jo ikke blødt eller noget så må vel være positivt tegn også...

men vi må tage en dag af gangen ellers må vi bare på den igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.