Tom fostersæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2015

Mortil2drenge<3

Jsch0904 skriver:

Jeg testede også positiv på dag 57 (testede slet ikke før pga uregelmæssige lange cyklusser) - min læge var også i tvivl om jeg var 5 eller 8 uger henne, og jeg fik derfor en tidlig scanning, hvor jeg har været 5+5, hvor der også kun var en fostersæk og en blommesæk. Ugen efter var der et fint lille foster med hjerteblink og jeg er i dag 13+1 og så en fin lille baby til NF i mandags også så jeg ville absolut ikke miste modet endnu, da din historie lyder ligesom min.

Kommer blommesækken senere ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2015

May77

Molly90 skriver:

Jeg fandt ud af for lidt over to uger siden at jeg var/er gravid tog En test som viste svag positivt og en hos lægen og herhjemme altså i alt  7 positive teste...

da jeg kom til lægen regnede han selvfølgelig min termin osv ud alt gik t stærk og han mente jeg allerede var 11+4 selvom jeg forklarede mange gange at jeg først kunne teste positiv nu og kunne jeg ikke for en måned siden og forklarede også min mens var ret ustabil efter p pille stop 

jeg fik så indkaldelse til nf skanning som jeg så var til igår og det eneste de kunne finde var en Tom fostersæk som er 10mm og jordmoder forklaret mig at det kunne være en tidlig graviditet ellers det kunne bære fosteret som var gået tabt  

jeg føler mig altså stadig gravid men ved ikke hvad jeg skal tro på snart 

mine symptomer på ømme bryster og træthed osv er også først kommet inde for de her 14 dage... 

Er der nogen der har prøvet lignede ? 

Jeg er virkelig ved at gå ud af mit gode skind synes også bare den behandling jeg fik igår ikke var særlig kompetent  nu skal jeg vente helt til på tirsdag med at få svar fra min blodprøve 

Det har jeg også prøvet! Jeg blødte fra start...blev sendt til gyn. som kun kunne se en "tom fostersæk". De tog blodprøver og scannede mig igen ugen efter. Mit hcg var steget, men stadig "tom fostersæk". Dagen efter mødte jeg op på Riget til en udskrabning. De scannede mig grundigt! Der var en lille bebs med hjerteblink. Han sad bare lidt ude i siden. I dag er jeg 31+2 med min søn :-) Så mist ikke modet helt endnu ;-)

Anmeld Citér

11. august 2015

Mortil2drenge<3

May77 skriver:

Det har jeg også prøvet! Jeg blødte fra start...blev sendt til gyn. som kun kunne se en "tom fostersæk". De tog blodprøver og scannede mig igen ugen efter. Mit hcg var steget, men stadig "tom fostersæk". Dagen efter mødte jeg op på Riget til en udskrabning. De scannede mig grundigt! Der var en lille bebs med hjerteblink. Han sad bare lidt ude i siden. I dag er jeg 31+2 med min søn :-) Så mist ikke modet helt endnu ;-)

De vil ikke give mig svar på mine blodprøver fik kun at vide at de var usikre så skal til kontrolskanning imorgen så aner ikke hvad jeg skal tro nu 

Anmeld Citér

11. august 2015

S*DD

Molly90 skriver:

De vil ikke give mig svar på mine blodprøver fik kun at vide at de var usikre så skal til kontrolskanning imorgen så aner ikke hvad jeg skal tro nu 

Det lyder mærkeligt. Og egentligt også der skulle gå så langt tid. For normalt går der 24 timer fra blodprøve til svar. 

Det må tyde at der er et eller andet. Sådan tolker jeg derws svar

Anmeld Citér

11. august 2015

May77

Molly90 skriver:

De må da fortælle dig, om dine tal er stigende eller ej?! Det virker uprofessionelt af dem! 

Anmeld Citér

11. august 2015

70121416

May77 skriver:

De må da fortælle dig, om dine tal er stigende eller ej?! Det virker uprofessionelt af dem! 

Ej hvor er det bare hårdt for dighåber virkelig det bedste for dig. Jeg skal til kontrol scanning i morgen, forhåbentlig er alt ude og HCG vældig faldet

Anmeld Citér

11. august 2015

70121416

May77 skriver:

Ej for pokker hvor heldigt !!!! 

Hvilke uge var du i? 

Bliver hel nervøs om jeg skulle have givet det en uge mere

Anmeld Citér

11. august 2015

Mortil2drenge<3

May77 skriver:

Har lige haft ringet og de er steget til det dobbelte 

Anmeld Citér

11. august 2015

70121416

Molly90 skriver:

Har lige haft ringet og de er steget til det dobbelte 

Tillykke  mon så ikk scanningen viser en sød lille baby  

mine tal gik jo fra 5300 til 8000 på 2.5 døgn, så ikke det dobbelte, tænker meget over om jeg skulle ha venter med den abort

Anmeld Citér

11. august 2015

Chellie

70121416 skriver:

Tillykke  mon så ikk scanningen viser en sød lille baby  

mine tal gik jo fra 5300 til 8000 på 2.5 døgn, så ikke det dobbelte, tænker meget over om jeg skulle ha venter med den abort

Jeg tror ikke, de laver den, hvis de ikke er helt stensikre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.