Baby vender forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2015

Anonym trådstarter

NBNixen skriver:

Er rigtig glad for at hører han har vendt sig, krydser for at han bliver liggende med hovedet nede . . 

Men er ked af at hører de ikke vil lytte til dig om iigangsættelse, hvis du har ondt og han nu endelig har vendt sig, er det da vel det bedste for jer begge, så han netop ikke når at vende sig den anden vej igen og der er da flere og flere der føder ved 37+ og ikke går helt til termin og det tager børnene da ikke skade af . . 

Jeg har også en Update her fra, jeg skulle til at ringe til svanger ambulatoriet, men da jeg sad med mobilen i hånden ringede de pludselig til mig, da min jordemoder har meldt sig syg hele ugen, så jeg har fået en ny tid til hende på mandag - jeg nævnte det med en scanning, men det ville de ikke tage stilling til, så jeg ved først noget efter jordemoder mandag  

Ej hvor strengt - men det er så ærgerligt at man ska gå og være utryg. Jeg håber så til gengæld at du banker i bordet på mandag og siger du skal have den skanning !! - 

jeg ligger og venter på at komme hjem og er lidt træt af det hele lige nu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

NBNixen

Anonym skriver:

Ej hvor strengt - men det er så ærgerligt at man ska gå og være utryg. Jeg håber så til gengæld at du banker i bordet på mandag og siger du skal have den skanning !! - 

jeg ligger og venter på at komme hjem og er lidt træt af det hele lige nu

Meget jeg blev lidt ekstra ked af det og irriteret, men banker helt klart i bordet hos jordemoderen på mandag, for vil meget gerne vide hvordan det hele står til også i forhold til hvad jeg og så også min kæreste skal forholde os til og eventuelt forberede os på. Tusind tak for din forståelse og hjælp, det betyder virkelig meget  . . 

Håber virkelig på det bedste for dig og din familie og forstår godt du er træt af det, håber der kommer en løsning som er bedst for dig hurtigst muligt og at de indser at du sagtens kan sættes i gang snarest . . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.