Anonym skriver:
Hej,
Jeg er så ked af det i dag, da jeg har fået af vide at min baby i maven vender forkert. Hele dagen i dag har der været stor aktivitet og det har desværre resulteret i at ham har vendt sig fra at have hovedet nedad til uk stilling. Det i sig selv burde jo ikke være det der skal gøre mig ked af det, og det er det heller ikke. Det der gør mig ked af det er at jeg nu skal ud i et vendingsforsøg som jeg desværre også var med den første, det var en succes efter en time hvor 2 læger og 2 jordemødre vendte ham men efterfølgende det vendingsforsøg opstod der i min sidste del af graviteten komplikationer som gjorde at jeg mere eller mindre tilbragte 14 dage på sygehuset ind og ud
med et tilbageblik på det har jeg bestemt ikke lyst til det scenarie en gang til da jeg jo har min lille på 13 mdr dreng jeg skal passe. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre - skal jeg føde i uk eller skal jeg have kejsersnit / det sidste vil jeg for alt i verden UNDGÅ og netop af den grund sagde jeg ja til et vendingsforsøg sidst.
så udover at får lidt luft ud, vil jeg gerne høre om nogle af jer fleregangsfødende har født en sædeføddel og hvordan det gik
på forhånd tak
Jeg var lige ved at skrive om det samme.
Jeg er kun 31 uger men under hele min graviditet har min søn enten været i tværleje eller med numsen nedad. Inkl i dag til scanning 
Det var samme scenarie ved min sidste graviditet men der blev der foretaget en vending i uge 36 og de sidste 4 uger var helvede efter vendingen. Ind og ud af hospitalet og det endte også med en akut igangsættelse. Jeg kan mærke at min sidste graviditet stadig sidder i mig. Jeg er virkelig bange for samme scenarie om igen og indtil videre er de to graviditeter meget identiske.
Jeg var til samtale med en læge efter scanningen i dag og hvis min søn stadig vender forkert ved næste scanning om 4 uger vil vi enten planlægge en fødsel med numsen først eller et vendingsforsøg med en igangsættelse samme dag...
Jeg vil for alt i verden gerne undgå kejsersnit.
Jeg kan mærke at det virkelig går mig på 
Jeg synes at tiden går alt for langsomt lige nu
Anmeld
Citér