Anonym skriver:
Update - han har vendt sig igår og ligger stadig med hovedet ned i dag - uanset hvordan jeg siger det til dem så må jeg ikke sættes i gang fordi jeg har det skidt !! - ikke engang i næste uge fordi der opstår jo bare komplikationer med barnet hvis ikke man går til uge 40 og her tænker jeg hvilken gang bullshit for hvis det passer hvad så med alle dem der har født 37+ til 39+6 (hvor jeg selv er en af dem) hvor der intet var - jeg er bare ked og skuffet (NEJ det er ikke kun fordi jeg vil føde nu - det er simpelthen fordi jeg ikke vil byde min dreng og mand 3 uger i helvede med en som ikke kan en skid fordi jeg har konstant ondt - og det hele er bare noget lort (undtagen han vender rigtigt - med forbehold for han kunne nå at vende sig)
Er rigtig glad for at hører han har vendt sig, krydser for at han bliver liggende med hovedet nede
. .
Men er ked af at hører de ikke vil lytte til dig om iigangsættelse, hvis du har ondt og han nu endelig har vendt sig, er det da vel det bedste for jer begge, så han netop ikke når at vende sig den anden vej igen og der er da flere og flere der føder ved 37+ og ikke går helt til termin og det tager børnene da ikke skade af . .
Jeg har også en Update her fra, jeg skulle til at ringe til svanger ambulatoriet, men da jeg sad med mobilen i hånden ringede de pludselig til mig, da min jordemoder har meldt sig syg hele ugen, så jeg har fået en ny tid til hende på mandag - jeg nævnte det med en scanning, men det ville de ikke tage stilling til, så jeg ved først noget efter jordemoder mandag
Anmeld
Citér