Anonym skriver:
Vi lader ikke datter styre vores forhold, men det er mere mig da jeg ikke ønsker at ødelægge noget imellem hans datter & ham..
Men han siger hun skal ikke bestemme..
Vi siger heller ikke at vi skal have barn sammen nu her..
Vi ønsker et barn sammen, men der står ikke nu..
Alders forskellen betyder ikke noget..
Vi elsker hinanden !
Her selv gift med en mand der er ældre end mig, så nej aldersforskel betyder ikke noget for de to som har fundet hinanden, men den kan godt betyde noget for de som blot kigger på.
din kærestes datter er "kun" 20 år (ked af det men når jeg husker mig selv som 20 årig, så jo jeg var voksen men var samtidig også meget mere sort/hvid og uligevægtig end nu), og hun er også sin mors datter. Du skriver din kæreste og hans ex ikke taler sammen osv, så jeg går ud fra det ikke er den lykkelige skilsmisse. Derfor kan jeg også have en lille mistanke om, at datter og mor har snakket. Og forestil dig ordene: ja, så skal han prøve at leve sin ungdom igen, og inden I har set jer om så sidder de med to små børn og I skal lege den lykkelige familie. Virkeligheden har ramt din kærestes datter lige i ansigtet, for det er jo fremtiden, at far starte forfra, skal være småbørnsfar i den fase af livet hvor hans datter måske synes det var hendes tur osv.
der var en tråd her inde for ikke lang tid siden, hvor en netop havde fået at vide, at hun skulle være storesøster. Det var meget blandede svar. Men alle var vist enige om det lige skulle have lov at synke, man lige skulle have lov at vænne sig til det før man blev glad. Din kærestes datter, har måske fået serverer den virkelighed før hun overhovedet havde lært dig at kende, hun har skulle forholde sig til sin fars nye kærlighed samtidig med hun tænker nye børn og og og og....
så har hun valgt den barnlige reaktion og ignorerer dig.... Hvad I skal gøre, aner det ikke. Men hvis I synes I har et godt forhold, så holder I fast i det, og giver hende tid. Måske tiden ikke hjælper, og I aldrig får et godt forhold, måske fravælger hun jer når I skal have barn, måske bliver hun verdens bedste storesøster. Hvem ved, men I kan ikke presse hende.