Signaler og boligindretning. Hvem bor her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2015

Loa

Anonym skriver:

Inspireret af trådene om signaler og om boligindretning kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad I tænker om os, der bor som vist på disse fotos. Det er selvfølgelig kun få udsnit af huset, men køkken/alrum og stue er husets hjerte og det, flest får at se. 

Jeg ved, vi roder, og at køkkenet er gammelt og grimt, så det behøver I ikke kommentere. I behøver heller ikke oplyse, hvis I synes, vi bor grimt. Fortæl i stedet, hvilke signaler, vi sender, vi tænker nemlig ikke selv over det. Hvilken type mennesker bor her? 

NB: Et af "billederne" i ramme er Martin Luther Kings "I have a dream"-tale. Det er et signal, jeg er bevidst om. 

Har kun læst første indlæg og set billederne så skriver ud fra det  

Jeg vælger at tro et par i slut 30'erne. Måske midt 30'erne.

Jeg tror i går mere op i hus fyldt med minder og personlige genstande end en masse dyrt designer nips.

Og så tror jeg i er meget afslappede som personer..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Har kun læst første indlæg og set billederne så skriver ud fra det  

Jeg vælger at tro et par i slut 30'erne. Måske midt 30'erne.

Jeg tror i går mere op i hus fyldt med minder og personlige genstande end en masse dyrt designer nips.

Og så tror jeg i er meget afslappede som personer..

Meget afslappede på hjemmefronten, ja. Og så er vi hhv. 44 og 47  

Jeg/vi prioriterer ikke dyrt designnips højt, og sjovt nok bor jeg langt mindre moderne, tjekket og stilrent end både min mor og min gamle mormor. Hvis jeg havde et foto af min mormors stue - hun er 93 - og lagde det ud, ville de fleste gætte på, hun max var 30. Jeg ved ikke, hvor mit "nipseri-gen" kommer fra. 

Anmeld Citér

2. august 2015

Mama85

Anonym skriver:

Inspireret af trådene om signaler og om boligindretning kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad I tænker om os, der bor som vist på disse fotos. Det er selvfølgelig kun få udsnit af huset, men køkken/alrum og stue er husets hjerte og det, flest får at se. 

Jeg ved, vi roder, og at køkkenet er gammelt og grimt, så det behøver I ikke kommentere. I behøver heller ikke oplyse, hvis I synes, vi bor grimt. Fortæl i stedet, hvilke signaler, vi sender, vi tænker nemlig ikke selv over det. Hvilken type mennesker bor her? 

NB: Et af "billederne" i ramme er Martin Luther Kings "I have a dream"-tale. Det er et signal, jeg er bevidst om. 

Jeg vil gætte på et par i 30'erne, med et par børn. I er meget afslappede, måske er glade for genbrug. Rent arbejdsmæssigt tænker jeg at der i hvertfald er én pædagog/lærer i hjemmet..

Anmeld Citér

2. august 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Jeg vil gætte på et par i 30'erne, med et par børn. I er meget afslappede, måske er glade for genbrug. Rent arbejdsmæssigt tænker jeg at der i hvertfald er én pædagog/lærer i hjemmet..

Elsker aldersvurderingen - vi er 44 og 47. Og jo, jeg er folkeskolelærer. Er det virkelig så tydeligt? 

Afslappede, når vi er hjemme - yes. Tre børn - den ældste er flyttet hjemmefra. 

Godt spottet/gættet! 

Anmeld Citér

2. august 2015

Mama85

Elsker aldersvurderingen - vi er 44 og 47. Og jo, jeg er folkeskolelærer. Er det virkelig så tydeligt? 

Afslappede, når vi er hjemme - yes. Tre børn - den ældste er flyttet hjemmefra. 

Godt spottet/gættet! 

Jamen, det er jo altid dejligt at blive skudt lidt yngre end man egentlig er  jeg synes den rummelighed jeres hjem udstråler, indikerer at man også er det i det store perspektiv, og i mine øjne, så kan det næsten kun være lærer og pædagoger der kan det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.