Signaler og boligindretning. Hvem bor her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg gætter på at i ikke har børn ?  Synes vores unger's legetøj fylder over alt også i stuerne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2015

lineog4

Anonym skriver:

Musselmalet og globus er arvestykker fra Farmor 

Måske er maksimalisme en meningsdanner-ting? (Hint, hint 

Og tænk, jeg tror jeg havde forestillet mig dig mere stilelig, hyggeligt, varmt, med nærvær men mere ren stil - men nu hvor jeg har set det, så kan jeg se det er lige dig....

Anmeld Citér

1. august 2015

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Jeg gætter på at i ikke har børn ?  Synes vores unger's legetøj fylder over alt også i stuerne.

Meget store børn - fra 16 og op. Det begrænser legetøjet 

Anmeld Citér

1. august 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Ej men der er jo lige plads til mig i øreklapstolen når jeg kommer forbi for at være klog sammen med dig 

Du kommer bare! - men det er min mands stol, så du må nok nøjes med sofaen 

Anmeld Citér

1. august 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Meget store børn - fra 16 og op. Det begrænser legetøjet 

Jeg vil ikke sige at i har et " rodet " hjem. Men i har mange ting. Men tror i er meget private. Og holder jer meget for jer selv ?  ( gætter ud fra sofa'en synes den virker så lille) Jeg savner lidt hygge i mit hjem. Men tror ikke jeg vil kunne holde det hvis vi havde så mange nips ting som jer. Det ser ellers super hyggeligt ud. Jeg vil elske og være der med en kop varm kakao.

Anmeld Citér

1. august 2015

lineog4

Anonym skriver:

Du kommer bare! - men det er min mands stol, så du må nok nøjes med sofaen 

Den er også for dejlig den stol. Altid ønsket mig en egoisme øreklapstol i mit eget bibliotek. Sådan hvor jeg bare kunne lukke omverden ude og nyde de gode historier....

Anmeld Citér

1. august 2015

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Jeg vil ikke sige at i har et " rodet " hjem. Men i har mange ting. Men tror i er meget private. Og holder jer meget for jer selv ?  ( gætter ud fra sofa'en synes den virker så lille) Jeg savner lidt hygge i mit hjem. Men tror ikke jeg vil kunne holde det hvis vi havde så mange nips ting som jer. Det ser ellers super hyggeligt ud. Jeg vil elske og være der med en kop varm kakao.

Ha, nej - vi er Fredericia Banegård med folk rendende ind og ud på korte og længere besøg konstant  Sjovt, hvad andre "ser". 

Anmeld Citér

1. august 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Den er også for dejlig den stol. Altid ønsket mig en egoisme øreklapstol i mit eget bibliotek. Sådan hvor jeg bare kunne lukke omverden ude og nyde de gode historier....

Dyne-Larsens den billigste - ikke nogen stor investering. Med to hunde og alskens andre dyr tør vi ikke købe  dyre møbler. 

Anmeld Citér

2. august 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

I går lidt op i kunst og har nogle fede billeder på vægen. Vh stine

Anmeld Citér

2. august 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

I går lidt op i kunst og har nogle fede billeder på vægen. Vh stine

Det er altsammen gaver. Mine morforældre var kunsthandlere - og gavmilde  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.