Nå, sendte også to mails afsted i går, da jeg ikke kunne komme direkte i kontakt med skolen... den ene var til skolen hvor jeg så fik autosvar om der var lukket indtil 3.august, men med henvisning til anden mail. Sendte derfor også mail til den der blev henvist til for at få begrundelse på afslag.... og det eneste det blev til var et standard svar... virkelig frustrerende... faktisk værre end at de bare havde undladt at svare
for der bliver overhovedet ikke svaret på mit spørgsmål blot henvist til at jeg kan tjekke kvote 2 kriterierne
Det har jeg jo ligesom gjort da jeg søgte...
og så at jeg jo kan søge bredere, men der er altså temmelig langt fra nykøbing F. med det offentlige og skal med en bus først for at komme ind til stationen... og en bus igen efter toget... tidsmæssigt ser jeg på lidt over 2½ time pr vej til roskilde campus altså 5 timer transport om dagen!! og ved med mig selv at jeg ikke kan koncentrere mig i toget, selvom det ville være oplagt at lave lektier i den 1½time der skal bruges der... derudover er der det økonomiske aspekt, det vil ganske enkelt blive for dyrt...
Må tale med dem på skolen på mandag...
argh, havde ikke lige forudset det her da hende jeg talte med fra uddannelsen inden jeg søgte var super optimistisk i forhold til min baggrund... og andre jeg har talt med og sagt "hvis jeg kommer ind" er blevet ved med at sige selvfølgelig kommer du ind, så var jo selv begyndt at tro på det...
jeg magter snart ikke mere.... jobansøgninger i massevis sendt -afslag.... søger ind på uddannelse fordi jeg gerne vil videre i mit liv og have et job, men nej- afslag.... magter det ikke efterhånden... alt er bare en lang kamp for at overleve og kunne give mine unger det mest basale...

Anmeld
Citér