Så kom dagen hvor man jo finder ud af om man er kommet ind på den uddannelse man har søgt.... Det gjorde jeg så IKKE
Har dog skrevet og udbedt mig en nærmere begrundelse, det skriver de nemlig i afslaget at man kan.... afhængig af den begrundelse vælger jeg nok også at klage over afslaget, men hver ting til sin tid...
Der hvor jeg kan mærke misundelse nage er når man så i avisen.dk kan læse at en 58-årig er kommet ind, og ja, kan sagtens se hvorfor for han har jo allerede en master i offentlig forvaltning og en hel masse anden fine ting inkl. som værende forfatter til forskellige undervisningsbøger.... han vil være 61-62år når han engang er færdig...
mon han så overhovedet når at bruge uddannelsen??
Anyways, så kan jeg ikke lade være med at tænke at han har taget "MIN" plads... han kommer fra Vallensbæk og har derfor også mulighed for at søge på Hillerød, Roskilde og frederiksberg.... kan læse at han også har søgt Roskilde, men ved ikke med de andre to... faktum er bare at det ikke er der han er kommet ind, han er kommet ind på den eneste jeg har i rimelig nærhed nemlig Nykøbing F....
Det er bare SÅ træls at læse...
Eneste sted med ledige pladser er Rønne og det kan jeg ganske enkelt ikke med børn, hus og mand.... og nej jeg er ikke selv helt ung er 33år så alligevel en del yngre end den herre der er kommet ind....
Syntes det er enormt frustrerende at sidde og læse sådan en artikel for der skrives netop også at han helst ville have taget den som dagstudie i roskilde, men at det nu bliver som fjernstudie i et vist omfang... syntes den del lyder lidt mystisk... for det lyder ikke som om han så har valgt det som decideret e-learning, men har han det så er det ikke "min" plads han har taget....
Har han ikke så syntes jeg det lyder som dårlig stil over for hans med studerende...
Anyways, var bare nød til at få lidt luft for mine frustrationer, for føler mit liv står i stampe og alt jeg prøver for at komme videre bare ikke vil lykkedes...
ØVØVØVØV...................
Anmeld
Citér