Jeg har ikke læst det som alle har skrevet men en ting kan jeg sige med sikkerhed der er INGEN opskrift på det, dit barn udvikler sig, tager nogen store skridt og det i går igennem nu tror jeg rigtig mange går igennem..
Vi har også været igennem det nogen gange og vi valgte at tag nogen drastiske skridt men samtidig lytte til vores barn, nu har vi en fast og rimelig god rutine så den deler jeg da lige med dig så kan du tag og bruge den eller noget af den eller intet som du vil

Daniella´s dag:
Står op kl: 6 - 7:30
Spiser morgenmad kl: 6:30 - 7:30
Spiser formiddagsmad kl: 8:30 - 9:00
Spiser middagsmad kl: 11 - 12:00
Sover til middag - lige efter mad og ble-skift
Sover hun i et par timer
Spiser eftermiddagsmad kl: 14:30
Spiser aftensmad kl: 17:15 - 17:30
Putnings flaske og putning kl: 18:30 - 19:00
Drømme flaske - når vi går i seng
for det meste sover hun igennem om natten men hvis ikke kommer hun over i vores seng da vi ser det som et tegn for at hun har brug for os...
Hvis hun ikke spiser så meget til måltiderne får hun en riskiks eller ligende når hun kommer fra bordet eller også prøver jeg at give hende rugbrød mens hun leger og det plejer at virke...
Held og lykke med det hele...
Det er hårdt men jeg vil kun mene at det er et sundt tegn fra den lille som nu prøver at finde sig selv, danne sin egen rytme og som udvikler sig og derfor er meget optaget af sin udvikling mm.

Stina
Anmeld