Hjælp altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Mormilla

Diana... skriver:

Det kunne godt være jeg skulle prøve det om morgen han har ikke en direkte fast tid at komme op på men han for ikke lov at sove længere end til kl halv 8 for så går den endnu mere galt. 

Uhh jeg synes det er så svært at se om han virker sulten for nogen dage gør han andre dage ikk men du har nok ret med de faste tider jeg tror jeg må prøve det og se om det ikke kan hjælpe. 

Manden vi gerne tage over hver nat hvis det var men jeg vågner alligevel og har meget svært ved at falde i søvn igen  derfor er det endnu svære at han ikke vil sove om natten mere 

Tak for dine råd det vil jeg HELT sikkert prøve.

Kram

Ja det kan være svært at se om de er sulten!!! Men prøv at vente lidt længer end du plejer. Men det skal jo siges at det virker jo ikke med det samme. Det kan jo godt tage nogen dage før han lære den nyr rytme

I starten vågnede jeg os hver gang, hvor jeg ikke kunne sove før Patrick sov. Men efter nogen dage lærte jeg at falde i søvn når manden var gået ned til ham. Tror bare at man skal lære at manden os godt kan finde ud af det hihihi

Håber at du snart får sovet igen!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

4xGreve

Jeg har ikke læst det som alle har skrevet men en ting kan jeg sige med sikkerhed der er  INGEN opskrift på det, dit barn udvikler sig, tager nogen store skridt og det i går igennem nu tror jeg rigtig mange går igennem..

Vi har også været igennem det nogen gange og vi valgte at tag nogen drastiske skridt men samtidig lytte til vores barn, nu har vi en fast og rimelig god rutine så den deler jeg da lige med dig så kan du tag og bruge den eller noget af den eller intet som du vil

Daniella´s dag:

Står op kl: 6 - 7:30

Spiser morgenmad kl: 6:30 - 7:30

Spiser formiddagsmad kl: 8:30 - 9:00

Spiser middagsmad kl: 11 - 12:00

Sover til middag - lige efter mad og ble-skift

Sover hun i et par timer

Spiser eftermiddagsmad kl: 14:30

Spiser aftensmad kl: 17:15 - 17:30

Putnings flaske og putning kl: 18:30 - 19:00

Drømme flaske - når vi går i seng

for det meste sover hun igennem om natten men hvis ikke kommer hun over i vores seng da vi ser det som et tegn for at hun har brug for os...

Hvis hun ikke spiser så meget til måltiderne får hun en riskiks eller ligende når hun kommer fra bordet eller også prøver jeg at give hende rugbrød mens hun leger og det plejer at virke...

Held og lykke med det hele...

Det er hårdt men jeg vil kun mene at det er et sundt tegn fra den lille som nu prøver at finde sig selv, danne sin egen rytme og som udvikler sig og derfor er meget optaget af sin udvikling mm.
Stina

Anmeld

16. september 2009

Diana...

Mormilla skriver:

Ja det kan være svært at se om de er sulten!!! Men prøv at vente lidt længer end du plejer. Men det skal jo siges at det virker jo ikke med det samme. Det kan jo godt tage nogen dage før han lære den nyr rytme

I starten vågnede jeg os hver gang, hvor jeg ikke kunne sove før Patrick sov. Men efter nogen dage lærte jeg at falde i søvn når manden var gået ned til ham. Tror bare at man skal lære at manden os godt kan finde ud af det hihihi

Håber at du snart får sovet igen!!!!

Ja det har du nok ret det håber jeg   I dag der vågnet han kl 04 hvordan ville du så gøre det? Nå han vågner så tidligt vil han i seng igen en time efter men med en flaske mælk ville du give ham rigtig morgen mad eller bare en flaske at falde i søvn på?

Knus

Anmeld

16. september 2009

Mormilla

Diana... skriver:

Ja det har du nok ret det håber jeg   I dag der vågnet han kl 04 hvordan ville du så gøre det? Nå han vågner så tidligt vil han i seng igen en time efter men med en flaske mælk ville du give ham rigtig morgen mad eller bare en flaske at falde i søvn på?

Knus

Virkede han sulten???

Hvis han ikke virkede sulten ville jeg prøve at putte ham igen.

Hvordan er han`s mad plan? Måske han skulle ha noget han blev lidt mere mæt af inden han kommer i seng...

Anmeld

16. september 2009

Diana...

Mormilla skriver:

Virkede han sulten???

Hvis han ikke virkede sulten ville jeg prøve at putte ham igen.

Hvordan er han`s mad plan? Måske han skulle ha noget han blev lidt mere mæt af inden han kommer i seng...

Vi kan ikke få ham til at sove uden en flaske mere og det er lige meget hvad tid på dagen det er. Han får tilbud masse af fast føde men vil heller ikke spise det mere det plejer han ellers at være helt vild med men nu gider han ikke mere 

Anmeld

16. september 2009

Rasmine

Diana... skriver:

Vi kan ikke få ham til at sove uden en flaske mere og det er lige meget hvad tid på dagen det er. Han får tilbud masse af fast føde men vil heller ikke spise det mere det plejer han ellers at være helt vild med men nu gider han ikke mere 

Fik du sat dig ind i det med tigerspring?

Anmeld

16. september 2009

Diana...

Mebach skriver:

Fik du sat dig ind i det med tigerspring?

Jeg har slet ikke haft mulighed for det idag men vil lige prøve at finde noget om det i morgen. 

Knus

Anmeld

17. september 2009

Mormilla

Diana... skriver:

Okay det er da ikke så godt!!!

Måske du skulle prøve at gi ham noget nyt... Det kan måske hjælpe ham med at spise

Anmeld

17. september 2009

charlottekri

jeg kan kun sige at jeg ved hvordan du har det!!! da min datter begyndte i dagpleje og jeg på arbejde gik hele den første måned med at hun vågnede ca. 15 gange hver nat  spørg lige om jeg lignede en levende død til sidst!!!

Anmeld

17. september 2009

Diana...

charlottekri skriver:

jeg kan kun sige at jeg ved hvordan du har det!!! da min datter begyndte i dagpleje og jeg på arbejde gik hele den første måned med at hun vågnede ca. 15 gange hver nat  spørg lige om jeg lignede en levende død til sidst!!!

Puha og så når man skal op og på arbejde øv øv. 

Jeg tror dog det en tiger vi har på besøg for synes det virker som om det ved at vende lidt igen i nat sov han fra 19.30 til 7.30 og vågnet kl 2 og halv 4 og ville have sut og en tår vand og det var det. og han sov 2 timer i går til middag og idag har han sovet 2 en halv time så tror og håber den er ved at vende igen.

Tak for alle jeres svar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.