Diana... skriver:
Han bliver kun puttet 2 gange om dagen formiddag og middag og så selvfølgelig nat. Nej han er ikke stor nok til at undvære den ene søvn jo mere og bedre de sove om dagen i den alder jo bedre sover de os om natten og det kan jeg jo tydeligt se nu er sandt at han er gået fra at sove 4-5 timer til ca 1 time og han sover af H..... til. jeg lægger ham når han er træt ikke når han er ved at være træt eller ved at være over træt for så skal der kæmpes endnu mere. problemet er at jeg ikke kan få ham til at sove om dagen altså = med ingen natte søvn. Han vil ikke spise sin mad mere som han plejer altså = mad om natten. Vi har i ca 2 måned hvis han har vågen om natten så har han fået sutten og sovet vider hvis ikke så lige en tår vand men sådan er det ikke mere nu er han sulten om natten klart nok efter som han ikke gider spise al sin mad om dagen. og han gider ikke sove om dagen hvad der så gør at han er overtræt hele tiden og ikke sover så godt om natten.
Kram til dig.
Ja det har jeg også erfaring med god søvn om dagen = god søvn om natten. Har samme problem herhjemme med min Phillip på 4,5 mrd men er simpelthen blank ved ikke hvad jeg skal gøre. Så jeg prøver med kamillete, svøb, nærvær, ekstra grød ja kan ikke komme på hvad jeg ikke har prøvet, men det kan kun blive bedre så det prøver jeg at trøste mig med, men er sgu godt nok også ved at være træt.
Så kan bare sige at jeg godt forstår dig

Hva sker dig hvis du lader ham ligge lidt om natten? Drømmer han måske? Det er nemlig mine tanker og tror jeg vil prøve at trække ham lidt i nat og se om det virker!?
Anmeld