Man ved, man er gravid når.. (Fjolletråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2015

Spunken84

Når man må lægge alle varerne i indkøbskurven tilbage på deres pladser fordi man ikke kan overskue at købe ind....og derefter sætte sig tudende ud i bilen til kæresten der bare griner af dig.

Når man gang på gang bliver så hidsig til familiekomsammen (over ingenting) at man rejser sig tudende og kører hjem.....kæresten nåede kun at få en enkelt tartelet indenbords sidst...

Når man tudende går fra en ellers hyggelig par-aften fordi kæresten mopper dig når du er ved at tabe i et spil...

Når man tuder over at se den første månelanding i tv.....på dr2

Når man som den eneste ikke har en fest....til en fest...

Når man hidser sig op i Føtex fordi strømmen er gået og de derfor ikke kan give dig din bon....pinligt....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2015

sne190810

Køber for 157 kroner kage i en bager, til sig selv (ak, okaay min kæreste må da godt smage lidt, hvis han vil)

Mente selv da jeg stod i bageren at en stor jordbærkage, drømmekage, cremebolle, kærnemælkshorn og en enkelt spandauer var på sin plads .. Til mig og min lille (snart store, med den appetit) mave 

Anmeld Citér

4. august 2015

Studerendemor

- Når man nægter at opholde sig steder, hvor man ikke kan have sine ventilatorer med (fordi man var højgravid under hedebølgen for fem år siden) og melder fra af samme grund til en fødselsdag, for at ligge nøgen i sin seng med nedrullede mørklægningsgardiner og tre ventialtorer kørende imens man vræler over, at man ikke kan holde det ud.

- Når man bliver stjernetosset på sin mand over, at man bliver ved med at tage på og han ikke GØR NOGET. Og når han så samme aften laver dampet torsk og rødbederåkost til aftensmad, bliver man STJERNETOSSET, fordi man ville have haft pølser, remoulade og rundstykker. 

- Når man brokker sig til sidemanden i bussen over at Mc Donalds reklamerer for deres kyllingeburgere, fordi man får kvalme bare ved tanken om de ulækre dyr i bur, der bliver kværnet i store maskiner i ens mareridt gennem de sidste måneder af graviditeten.

- Når man tuder over at se en gravid kvinde i str. small 

Anmeld Citér

4. august 2015

Chellie

Hold nu op, hvor jeg elsker jer! Ligger her og ruller rundt af grin, i min ellers kvalme-ramte tilstand..! 

Anmeld Citér

4. august 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

man begynder at tude til Simpsons mens de laver en vittighed man synes er sjov 

Anmeld Citér

4. august 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Når man kaster op i mandens slikskål - og derefter skælder ham huden fuld for ikke at have spist alt sit snolder INDEN jeg fik kvalme og greb det nærmeste = hans slikskål 

Anmeld Citér

4. august 2015

lolar

når man (i uge 4!) vågner med et sæt og kan smage marinerede sild..

eller når man tøsefornærmet Mac siger om de gerne vil at man brækker sig ud over disken fordi de ved en fejl har givet en vaniliemilkshake i stedet for chokolademilkshake!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.