Man ved, man er gravid når.. (Fjolletråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2015

ErDuHerIkkeSnart

Septemberbaby2 skriver:

Når man sidder om aftenen og ser film med sin mand, - og helt ude af kontekst og midt i det hele - begynder at tænke dybe og intense tanker om vindues-rens, blive rørt til tårer over hvor godt det dufter og hvor pæn en farve det har - for så at begynde at græde og blive  inderligt ked af, at man ikke kan spise det..

....jeg tænker at det nok kun er mig der har haft den oplevelse. 

Det tog mig 15 minutter at komme over, og jeg missede filmen i den periode fordi fokus var på.. Ja, vinduesrens. 

Det er afgjort det mest herlige jeg længe har hørt - og det mest underlige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2015

Vivienne

...når ens kæreste er ved at rydde op efter en måltid på Burger King og kommer til at smide den allersidste pommesfrit ud og man bliver helt vildt tosset i hovedet over det 

Anmeld Citér

1. august 2015

Septemberbaby2

fo82 skriver:

Hahahahahahaha - ej undskyld, det var bare ugens bedste - jeg er helt smadret 

Jeg er glad for at jeg kunne få smilet frem hos dig. Jeg griner også selv af det nu, selvom jeg stadig finder det en anelse underligt. 

Men den aften! - det var bestemt ikke morsomt, og jeg synes det var umådelig hårdt at være alene om alle de store og tunge følelser.

Anmeld Citér

1. august 2015

Septemberbaby2

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det er afgjort det mest herlige jeg længe har hørt - og det mest underlige

Det føltes bare SÅ reelt på det tidspunkt.  

Mega underligt! 

Anmeld Citér

1. august 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Når man kan lave to streger på en graviditetstest 

Anmeld Citér

1. august 2015

Spirrevip

Septemberbaby2 skriver:

Når man sidder om aftenen og ser film med sin mand, - og helt ude af kontekst og midt i det hele - begynder at tænke dybe og intense tanker om vindues-rens, blive rørt til tårer over hvor godt det dufter og hvor pæn en farve det har - for så at begynde at græde og blive  inderligt ked af, at man ikke kan spise det..

....jeg tænker at det nok kun er mig der har haft den oplevelse. 

Det tog mig 15 minutter at komme over, og jeg missede filmen i den periode fordi fokus var på.. Ja, vinduesrens. 

Jeg tror at du gav mig månedens bedste griner  dog blev manden en smule bleg, da jeg viste ham den haha!

Anmeld Citér

4. august 2015

C*O

Man græder fordi man har fået en bums og kæresten spørger om den gør ondt. ��

Anmeld Citér

4. august 2015

Troldemommi

Når man viser alle og enhver sine scanningsbilleder, altså seriøst idag krummer jeg tæer over mig selv  

Anmeld Citér

4. august 2015

Pikku Myy

Når yndlingsmaden er milkshakes fordi de smager lige så godt når de kommer op igen ...

Anmeld Citér

4. august 2015

Mettefpigen

Når man handler kage ind kl 23.

Når man laver risengrød kl 2 om natten.

Når man har en bestemt måde og bruge væggen som støtte så man kan komme op af sengen.

Når man render rundt med en agurk i tasken (til at spise selvfølgelig) 

Når ens knapper flyver af kjolen når man bukker sig ned, og når man så bukker sig ned aften knappen flyver en mere af.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.