Man ved, man er gravid når.. (Fjolletråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2015

Septemberbaby2

Når man sidder om aftenen og ser film med sin mand, - og helt ude af kontekst og midt i det hele - begynder at tænke dybe og intense tanker om vindues-rens, blive rørt til tårer over hvor godt det dufter og hvor pæn en farve det har - for så at begynde at græde og blive  inderligt ked af, at man ikke kan spise det..

....jeg tænker at det nok kun er mig der har haft den oplevelse. 

Det tog mig 15 minutter at komme over, og jeg missede filmen i den periode fordi fokus var på.. Ja, vinduesrens. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2015

Becks

Når ens toiletpapir lugter af vandmelon!

Når man græder over en brandbil der kører forbi én med udrykning

Anmeld Citér

30. juli 2015

FN

Når man slår en lidt for højlydt prut i kiwi pga presset og kigger surt på sin kæreste og siger "puha, du står da ikke og prutter, din gris!".. 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Chellie

HAHAHAHAHA.... Hvor er I gode! Bliv ved! 

Anmeld Citér

30. juli 2015

MarianneRubi

Når man vågner klokken lort om natten og er sulten 

når man har svært ved at styre temperamentet når hundene dapper hen over trægulvet og man gerne vil ha ro

når man lige skal have et par timer på sofaen om eftermiddagen 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Diosa85

Hold da op i er hårdt ramt af hormoner. Det har jeg slet ikke været så det lyder helt grotesk i mine ører 

har kun haft en episode: da jeg græd over en gorilla fødsel i tv. 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Troldemommi

Når ens kære mand må eksfoliere ens ben i badet, fordi man ikke kan nå derned 

når man sender ens mand ind og sove på sofaen fordi han lugter, selvom manden lige har været i bad 

når den stakkels mand cykler rundt i regnvejr og måtte ind i 4 butikker før han fandt de Chips man hungrer efter 

når man græder over hvad som helst 

når man står og lurer ned i enhver barnevogn man kommer i nærheden af 

Jeg var vist hårdt angrebet 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Anna2706

Når man vender sig 120 gange i sengen før man ligger godt...

Når man må gå én sko størrelse op på grund af vand i fødderne... Og man har en kamp med at få dem på fordi maven er i vejen... :-) 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Nicolinesommer

xStinepigen skriver:

Når man går fuldstændigt overdrevent  stjerne amok, over hunden har ødelagt en frysepose mens mam har været væk.. - den var delt i to dele, og det kunne have været alt muligt andet 

Haha Den er virkelig god!

Anmeld Citér

30. juli 2015

fo82

Septemberbaby2 skriver:

Når man sidder om aftenen og ser film med sin mand, - og helt ude af kontekst og midt i det hele - begynder at tænke dybe og intense tanker om vindues-rens, blive rørt til tårer over hvor godt det dufter og hvor pæn en farve det har - for så at begynde at græde og blive  inderligt ked af, at man ikke kan spise det..

....jeg tænker at det nok kun er mig der har haft den oplevelse. 

Det tog mig 15 minutter at komme over, og jeg missede filmen i den periode fordi fokus var på.. Ja, vinduesrens. 

Hahahahahahaha - ej undskyld, det var bare ugens bedste - jeg er helt smadret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.