Er du mors lille dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2015

Christine

Sprit25 skriver:

Meningen med den her tråd skal ikke være at nedgøre hende. Jeg synes hun virker som et menneske med et godt sind men bare ikke evnerne. 

Det var heller ikke min mening 

Mere det samfundsmæssige aspekt. At der stadig er samme problem så mange år efter.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2015

Carina:-)

Sprit25 skriver:

Meningen med den her tråd skal ikke være at nedgøre hende. Jeg synes hun virker som et menneske med et godt sind men bare ikke evnerne. 

Det er nemlig tit ikke viljen men derimod evnerne der svigter.

Så lige 2 dokumentar og fik helt ondt i maven over at hun selv skulle sige til før de rent faktisk gjorde noget for Mads.

Lige som mon svigerdatter først fik hjælp da hun sagde hun ikke kunne mere - Er så stolt af at hun havde så mget indsigt .... Fanme et trist system vi har der spiller så meget fallit på det område at forældrene selv skal sige fra og så sidder man jo og tænker på de børn hvis forældre ikke har den selvindsigt... 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Carina:-)

Christine skriver:

Det var heller ikke min mening 

Mere det samfundsmæssige aspekt. At der stadig er samme problem så mange år efter.

Det har du nemlig ret i - og synd for Anni at hun måske med den rette støtte kunne have fået et hæderligt liv .

Anmeld Citér

23. juli 2015

Lenchick

Sprit25 skriver:

Det er meget præcist formuleret! Alle forældre elsker deres børn, men de forældre, hvis børn er anbragt, har ikke forældreevner. 

Min 4-årige pige (mit plejebarn) er helt afklaret med hvem fødte hende og hvorfor hun ikke bor hos sin biologiske mor. Hun siger selv hun har to mødre, den ene fødte hende, elsker hende, god til at lege og købe gaver, men kan ikke passe på hende. Den anden mor (mig, som er plejemor) tog imod hende, har elsket hende fra det første øjeblik og passer på hende for at hun får et godt liv.

Anmeld Citér

23. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes også det er vanvittigt at de ikke fik den rette hjælp. Virkelig flot af hende at kunne anerkende det selv! Men det burde ikke komme SÅ langt ud....

Anmeld Citér

23. juli 2015

Mor1986

Christine skriver:

Jeg synes faktisk hun ligner sig selv meget godt fra tv. Lidt ekstra kg på sidebenene måske, men sådan går det for nogle af os  Og så synes jeg faktisk også hun så gammel ud i forhold til sin alder i dokumentaren 

Det er da lidt fjollet at i ikke kan se den på skolen, hvis alle alligevel ved hvem hun er. Vil vædde med at alle alligevel har set den! Men hun skal selvfølgelig ikke hænges ud... men altså.. ja. Lidt modigt af hende at arbejde på en skole. Og flot af hende at hun faktisk arbejder 

Vi synes også det var fjollet. Men noget med det etisk ikke var okay eller sådan noget.

hm jeg må vist lure mere for at se om jeg kan gætte mig til hvem det er. Hun arbejder i kantinen 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Christine

Carina:-) skriver:

Det har du nemlig ret i - og synd for Anni at hun måske med den rette støtte kunne have fået et hæderligt liv .

Ja det er rigtigt synd. Og uden tvivl har der været noget der gjorde at hendes liv er blevet som det er. Ærgerligt at den sociale arv ikke blev brudt.

Og jeg er ked af at din svigerdatter ikke magtede opgaven som mor uden hjælp, det må være rigtigt hårdt. Men flot at erkende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.