Er du mors lille dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
sscm skriver:

Det endnu mere forfærdeligt hun har fået flere børn som hun oveni har hjemme 

Det er ikke rigtigt. http://www.bt.dk/nyheder/ikke-flere-boern-til-annie

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2015

TNBC

Mor og meget mere skriver:

Den læste jeg også, så blev helt forvirret... 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg ser også efterfølgeren ...

Anmeld Citér

23. juli 2015

migxher

Yurie skriver:

Men blev hun ikke streliseret? 

Jo hun blev stereliseret efter det der 10 år senere program (:

Anmeld Citér

23. juli 2015

TNBC

migxher skriver:

Jo hun blev stereliseret efter det der 10 år senere program (:

Det mente jeg også. Så Bare mærkeligt  at hun skulle have fået flere børn.

Anmeld Citér

23. juli 2015

Christine

Mor og meget mere skriver:

Det er så godt at hun ikke fik flere!

Og det er ikke for at udlevere nogen som sådan, men er stødt på hende flere gange i Århus og den ene gang snakkede hun i tlf (vi ventede på bus samme sted) om hendes veninde, det havde født en alt for lille baby og hun snakkede sådan helt afslappet om at det nok var pga druk osv. Hvor jeg bare tænker at der er en hel hær af mødre i et bestemt miljø i Århus, som bare slet ikke burde få børn. Og jeg skammer mig lidt over det fordi vi lever med et system der i den grad ikke kan kapere det her.

En anden gang jeg stødte på hende var hvor vi kørte i samme bus og hendes fordrukne ven/kæreste overfaldt en ung teenager af racistiske årsager..meget ubehagelig oplevelse, eftersom jeg selv havde en baby med i bussen.

Så man må sige hun ikke er kommet så meget videre som man kunne håbe på 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Lenchick

Sprit25 skriver:

Der indser hun det heldigvis selv! Hun får bare ikke hjælp 

jeg har faktisk selv leget med tanken om at blive plejemor. Må jeg spørge lidt ins

Du må meget gerne spørge ind, i en privat besked 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Mor1986

Christine skriver:

Og det er ikke for at udlevere nogen som sådan, men er stødt på hende flere gange i Århus og den ene gang snakkede hun i tlf (vi ventede på bus samme sted) om hendes veninde, det havde født en alt for lille baby og hun snakkede sådan helt afslappet om at det nok var pga druk osv. Hvor jeg bare tænker at der er en hel hær af mødre i et bestemt miljø i Århus, som bare slet ikke burde få børn. Og jeg skammer mig lidt over det fordi vi lever med et system der i den grad ikke kan kapere det her.

En anden gang jeg stødte på hende var hvor vi kørte i samme bus og hendes fordrukne ven/kæreste overfaldt en ung teenager af racistiske årsager..meget ubehagelig oplevelse, eftersom jeg selv havde en baby med i bussen.

Hun arbejder ude på den skole hvor jeg går. 

De to dokumentarer ville være relevant i vores undervisning men fordi hun arbejder på skolen må vi ikke se den 

jeg skal så være ærlig og sige at jeg faktisk ikke ved hvordan hun ser ud i dag. 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Sprit25

Christine skriver:

Meningen med den her tråd skal ikke være at nedgøre hende. Jeg synes hun virker som et menneske med et godt sind men bare ikke evnerne. 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Christine

Mor1986 skriver:

Hun arbejder ude på den skole hvor jeg går. 

De to dokumentarer ville være relevant i vores undervisning men fordi hun arbejder på skolen må vi ikke se den 

jeg skal så være ærlig og sige at jeg faktisk ikke ved hvordan hun ser ud i dag. 

Jeg synes faktisk hun ligner sig selv meget godt fra tv. Lidt ekstra kg på sidebenene måske, men sådan går det for nogle af os  Og så synes jeg faktisk også hun så gammel ud i forhold til sin alder i dokumentaren 

Det er da lidt fjollet at i ikke kan se den på skolen, hvis alle alligevel ved hvem hun er. Vil vædde med at alle alligevel har set den! Men hun skal selvfølgelig ikke hænges ud... men altså.. ja. Lidt modigt af hende at arbejde på en skole. Og flot af hende at hun faktisk arbejder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.